Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1402
Anonym bruker
"Sikker Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei

Har vært jævla dum i sommer/høst og tatt litt speed hver eneste dag i ca. 2,5 mnd nå.

Har ikke tweaka så hardt, har spist og sovd som et vanlig menneske, men det har gått kanskje et par gram med pepper i uka.

Må prøve å hoppe av det her makkatoget nå, så hva kan jeg forvente meg av withdrawals etter slik et slikt bruksmønster?
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tenker at worst case kanskje vil bli at du er sengeliggende i noen dager på grunn av lite energi og strømmende tanker kombinert med litt stikkende angst.

Best case? Groggy.
Folk reagerer forskjellig.
Jeg har sluttet flere ganger og selv etter daglig bruk opp mot et år har jeg ikke hatt noe særlig plager
hvis det er abstinenser du tenker på. Økt irritabilitet er vel det jeg har merket tydeligst, kanskje i noen uker,
samt økt appetitt.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Med speed er det ikke withdrawals som er det store problemet. Mer volatilt humør kanskje så det er en god idè å holde seg litt ekstra i skinnet. Men jeg blir mer hissig av å slutte med nikotin.
For meg er det snakk om 3 dager med flatt humør, kanskje litt nedstemt og sovner HELE tiden. Sov gjerne 20 timer av et døgn om du føler deg trøtt.

Har du tilgang på lyrica, phenibut eller baclofen så fjerner det alt av eventuelt ubehag. Har du ikke tilgang og erfaring til disse medikamentene så hold deg unna og ha det litt daft den første uken.
Sist endret av skrpappa; 4. november 2023 kl. 22:20.
Anonym bruker
"Høflig Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Forvent deg 3-4 dager med null energi, deretter ca en ukes tid med hypomania eller depressivitet som går over.