Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1220
Det staves Stearin!
Sterain's Avatar
Så, jeg har fått skikkelig dilla på dette bandet i det siste. Etter min mening så er Sigur Ros ett av de beste bandene i vår tid.

Og med tanke på de skal snart spille i Oslo Spektrum, så fikk jeg lyst til å spørre om noen av deres meninger om bandet.

Til de som ikke har hørt om Sigur Ros så anbefaler jeg at du sjekker det ut på det sterkeste.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Det er helt hærlig!
Jeg så de på Roskilde i sommer, de er superbra live så anbefaler deg å se de.
Vakkert, ikke sant?

Sigur Ros er utrolig behagelig til hodet og ørene når man bare vil slenge seg på sofaen og ta livet fullstendig med ro.

Noe som er litt i samme gata er: Mogwai.
Den musikken her må være ett fint tortur redskap
Sæglópur <3

Er noe av det bedre jeg har hørt, og det at jeg faktisk ikke skjønner hva de sier gjør meg ingenting.
Sitat av MyDarkSide Vis innlegg
Den musikken her må være ett fint tortur redskap
Vis hele sitatet...
I så fall lar jeg meg gledelig tortureres. Herlig musikk!
Helt fantastisk musikk. Elsker bandet, og hører på de jevnlig .. har også gjort det i flere år på rad.
Liker de sånn noelunde, musikken er bra laget men synes de ofte mangler "det lille ekstra". Og da mener jeg ikke at det er for rolig, jeg hører på mye annet som er mer chill en sigur ros. Men sangene er på en måte for like og har ikke noe særlig spesielt eller minneverdig ved seg.
Det nye albumet overrasket meg veldig positivt. Har alltid vært en fan av Sigur Rós, men de har en tendens til å være litt repetetivte med tanke på stemningen og selve lyden som en helhet. Det nye albumet derimot, er helt fantastisk både innholds og lyd messig og har en mye mer dyster og direkte grim stemning.

Sigur Rós er forøvrig et fantastisk band og et av de beste live opplevelsene jeg har fått med meg på Roskilde.