Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1161
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk tak i no goooood grønning og tok et bong trekk. Jeg ble så sinnssykt fjern og det svidde noe helt sykt i halsen og jeg hosta i et par minutter etter trekket. Jeg ble altså så fjern at jeg lurer på om den kan være laced med et eller annet. Aner ikke hvilken strain det er. Noen som har noen forslag til hva det kan være? Jævlig god weed eller no rart no?
Jesus! Bra weed, aldri laced!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det er jævlig god weed. Kripos narkotikatistikken nevner ikke penslet hasj/cannabis en gang de siste par årene kontra når spice var vanlig for en stund siden.
Hva skjer med at absolutt alle som får tak i god hasj eller weed tror at det er pensla eller syntetisk?
R.i.p 23.04.2021
Dem har tydeligvis ikke vært onkelig stein før
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Hva skjer med at absolutt alle som får tak i god hasj eller weed tror at det er pensla eller syntetisk?
Vis hele sitatet...
Samme grunnen til at folk tror de har fått noe i drinken sin når de blir usannsynlig dritings. Vi mennesker er vanedyr og gjør oss opp mange meninger basert på anekdotiske bevis. At et rusmiddel man er kjent med skal oppføre seg annerledes er noe man legger alt for mye i og så begynner konspirasjonsteoriene å utvikle seg.
For jeg vet jo hvordan hasj/alkohol skal fungere, og om det ikke fungerer akkurat slik det gjorde sist, så er det noe feil med drikken/stoffet.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
0
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fikk tak i no goooood grønning og tok et bong trekk. Jeg ble så sinnssykt fjern og det svidde noe helt sykt i halsen og jeg hosta i et par minutter etter trekket. Jeg ble altså så fjern at jeg lurer på om den kan være laced med et eller annet. Aner ikke hvilken strain det er. Noen som har noen forslag til hva det kan være? Jævlig god weed eller no rart no?
Vis hele sitatet...
Høres ut som du troller, viss ikke hadde du postet ett bilde av denne weeden.

Sitat av Dodecha Vis innlegg
Det er jævlig god weed. Kripos narkotikatistikken nevner ikke penslet hasj/cannabis en gang de siste par årene kontra når spice var vanlig for en stund siden.
Vis hele sitatet...
Stole på offentlig statestikk er ikke smart, akuratt som om kripos bryr seg om hva annet som er i hasjen enn THC.

Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Hva skjer med at absolutt alle som får tak i god hasj eller weed tror at det er pensla eller syntetisk?
Vis hele sitatet...
Fordi det er utbredt i hele Europa.

Sitat av Tarm Vis innlegg
Dem har tydeligvis ikke vært onkelig stein før
Vis hele sitatet...
Hva betyr onkelig? Fet signatur btw.

Sitat av Dodecha Vis innlegg
Samme grunnen til at folk tror de har fått noe i drinken sin når de blir usannsynlig dritings. Vi mennesker er vanedyr og gjør oss opp mange meninger basert på anekdotiske bevis. At et rusmiddel man er kjent med skal oppføre seg annerledes er noe man legger alt for mye i og så begynner konspirasjonsteoriene å utvikle seg.
For jeg vet jo hvordan hasj/alkohol skal fungere, og om det ikke fungerer akkurat slik det gjorde sist, så er det noe feil med drikken/stoffet.
Vis hele sitatet...
Haha, ja folk skal aldri stole på seg selv, det er farlig. Alltid stol på myndighetene!

https://www.drugsdata.org/images/dis...tail2_full.pdf

Det er også populært med CBD i alle land(utenom Norge ofc), mange sprayer syntetisk på dette og selger. Ser ut som jævla dårlig weed men "funker".

Dere tror vell piller på gata er alltid ekte også? Benzoer og opiater...
Sist endret av Dodecha; 5. november 2020 kl. 18:21. Grunn: Fjernet usakligheter
Anonym bruker
"Identisk Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sjuk falk, trenden med syntetisk og nedsprayet weed er utdatert af. CBD-blomster ser nesten ut som calibud i 2020. Bra dop og cannabis finner mann over alt.
Hjelper dårlig å spraye på cbd uansett da det ikke er cbd som gjør at man blir fjern
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Hjelper dårlig å spraye på cbd uansett da det ikke er cbd som gjør at man blir fjern
Vis hele sitatet...
Lær deg og les
Referer til fet tekst i quoten under.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg

Det er også populært med CBD i alle land(utenom Norge ofc), mange sprayer syntetisk på dette og selger.
Vis hele sitatet...
420master på forumet han har jo solgt fake hasj han kan sikkert mer om dette temaet.
https://freak.no/forum/showpost.php?...9&postcount=40
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Høres ut som du troller, viss ikke hadde du postet ett bilde av denne weeden.



Stole på offentlig statestikk er ikke smart, akuratt som om kripos bryr seg om hva annet som er i hasjen enn THC. *facepalm*



Fordi det er utbredt i hele Europa.


Hva betyr onkelig? Fet signatur btw.



Haha, ja folk skal aldri stole på seg selv, det er farlig. Alltid stol på myndighetene!

https://www.drugsdata.org/images/dis...tail2_full.pdf

Det er også populært med CBD i alle land(utenom Norge ofc), mange sprayer syntetisk på dette og selger. Ser ut som jævla dårlig weed men "funker".

Dere tror vell piller på gata er alltid ekte også? Benzoer og opiater...
Vis hele sitatet...
Må vi ta det her en gang til?

Du kommer altså med ingen bevis, annet enn at vi skal ta deg på ordet. Når vi VET:
1. Syntetiske cannabinoider kom inn som et resultat av måten narkotikaloven var utformet. Derivatparagrafen ble stillt spørsmål til og en periode var det teknisk sett fritt frem å bestille syntetiske analoger av eksisterende stoffer. De syntetiske cannabinoidene kunne man da lett få igjennom tollen. I tillegg ble det ikke testet for disse stoffene i urinprøver.

2. Narkotikastatistikken til til kripos fra 2012 har et eget avsnitt om syntetiske cannabinoider.

3. Loven blir så endret på, den nye Narkotikaforskriften tredte i kraft 14.02.2013 og satte da en stopper for alle de syntetiske cannabinoider da loven fungerer helt annerledes og er mer ajour med hvordan praktisk kjemi utføres.

4. Vi ser så en nedgang i antall beslag innenlands da det mest attraktive med syntetisk cannabis nå er borte; At det var lovlig og ikke ble testet for.

5. I de siste rapportene (2018) er beslaget av syntetiske cannabinoider så lite at de grupperes sammen med andre syntetiske analoger i kategorien "Nye Psykoaktive Stoffer" og hele denne gruppen er under 1% av alle beslag.


Så, hele argumentet ditt er "Staten er ikke å stole på" og "vi på gata vet alt". Og jeg har sagt det til deg før, og nå sier jeg det igjen: Om du ikke kan presentere noe annet enn en stereotypisk konspirasjon om at "staten er ond og vi kan ikke stole på et eneste ord de sier" så kommer innleggene dine til å bli slettet om usaklig støy, for det er det de er.

Edit: I tillegg har du en særdelers aggressiv og vemmelig måte å addressere de du argumenterer mot, å påstå folk er blinde, at du "facepalmer" av mine argumenter uten å komme med noe motbevis får du herved en advarsel for.
Oppfør deg.
Sist endret av Dodecha; 5. november 2020 kl. 19:42.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Lær deg og les
Referer til fet tekst i quoten under.


420master på forumet han har jo solgt fake hasj han kan sikkert mer om dette temaet.
https://freak.no/forum/showpost.php?...9&postcount=40
Vis hele sitatet...
Du sier syntetisk cbd, så jeg forholder meg da til syntetisk cbd.
CBD er ikke det som gjør deg fjern, syntetisk eller ikke syntetisk.
THC og andre cannabinoider derimot... Så lese og lære er noe du bør tenke på selv.

Bryr meg svært lite om at en person har solgt fake hasj.
Folk har solgt fake alkohol også, fake munnbind, fake klær, fake mat, fake alt. Det betyr fortsatt ikke at man blir fjern av CBD