Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 926
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg skal ta en full dose ibogain og lurer på om det er noe i veien for å ta noe benzo underveis hvis det skulle bli for ubehagelig. Jeg har prøvd å Google dette uten å bli noe klokere.

Noen her som vet om det er en safe kombo?
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal du ta ibogain for å ha det behagelig? Da foreslår jeg at du dropper det. Skivebom av dimensjoner. Benzo demper turen veldig kraftig forresten, så det blir nokså meningsløst.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skal du ta ibogain for å ha det behagelig? Da foreslår jeg at du dropper det. Skivebom av dimensjoner. Benzo demper turen veldig kraftig forresten, så det blir nokså meningsløst.
Vis hele sitatet...
Kan tenkes at TS er opiat avhengig og prøver å riste av seg det. Han sa ikke at han skulle ta det for behagelighetens skyld. fikk mer inntrykk av at han villa ha noe benzo å bruke som backup i tilfelle en veldig ekstrem badtrip.
Sist endret av storetårn; 18. juli 2020 kl. 20:21.
Benzo og ibogain er en ukjent kombo av gode grunner. Ibogain virker på svært mange forskjellige receptorer. Tviler på at benzo er direkte farlig, men vil vel mest sannsynlig sause til alt av det ibogain er og kan hjelpe med. . Ibogain vil ca garantert være ubehagelig deler av trippen, det er jo også noe av vitsen.
Sist endret av Bearass; 18. juli 2020 kl. 20:43.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg vet det blir ubehagelig, jeg tenkte mer som en back-up hvis det virkelig skulle bli uutholdelig
Du er definitivt ikke klar for Ibogain.

En forbanna Benzo vil ikke redde deg.
Du vil ikke trenge å reddes, du er i strenge men trygge hender.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg skal ta ibogain over forsøk på å slutte med subutex. Jeg har lest mye om ibogain de par siste årene. Jeg har også noe traumer som jeg gjerne vil jobbe med under en ibogain-«trip», men hovedmålet er å slutte med subutex. Jeg tar ikke en full dose. Jeg tar en halv «full» dose først og mikrodoserer resten. Jeg forbereder meg, tar forhåndsregler og slikt men gjør det alene. Derfor tar jeg ikke en full dose, men håpe denne måten kan ha god nok effekt
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Lurer på å ta en tur til utlandet for å ta en full dose under sikre omgivelser. Noen som vet om noen slik klinikk?
Benzo blir brukt for å flykte fra problemer. Ibogain er for å imøtekomme og deale med problemene en gang for alle. Benzo vil med andre ord ødelegge virkningen. Du bør og holde deg unna Benzo i lang tid etterpå da det vil ødelegge intrigeringen av trippen. Ei vil du heller ha noe behov for Benzo om Ibogain får gjøre jobben sin.


Jeg håper ellers du forteller oss hvordan det gikk. Det er livsviktig info for mange opiat avhengige.
Sist endret av pipestilk; 19. juli 2020 kl. 15:19.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg skal ta ibogain over forsøk på å slutte med subutex. Jeg har lest mye om ibogain de par siste årene. Jeg har også noe traumer som jeg gjerne vil jobbe med under en ibogain-«trip», men hovedmålet er å slutte med subutex. Jeg tar ikke en full dose. Jeg tar en halv «full» dose først og mikrodoserer resten. Jeg forbereder meg, tar forhåndsregler og slikt men gjør det alene. Derfor tar jeg ikke en full dose, men håpe denne måten kan ha god nok effekt
Vis hele sitatet...
Håper du venter lenge nok til Subutexen er ute av kroppen din. Å dosere dagen etter en sub vil kunne ha veldig farlige konsekvenser. Du kan eventuelt bytte over til et kortidsvirkende opiat så du bare trenger å venter ca 24 timer før du kan dosere trygt.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du bør gjøre det hos proffe for å oppnå det du ønsker med det. Det er iboga klinikker/terapeuter/sjamaner bla Danmark og Tyskland. Jeg husker ikke navnet nå men var i kontakt med et veldig proft, ikke hippie opplegg i Danmark for en del år siden. I Tyskland er det mye humbug men også seriøse. Bruk Google å du skal nok finne! Masse lykke til!
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker for alle svar !!