Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1493
Jeg og en kompis skal prøve lsd for første gang men morra hans har en multi drug test.


Noen sider sier at det ikke kan bli detecta i urinen mens noen sier opptil 16 timer og noen sier ett par dager.

Hvis vi tar en dose på 150 kl 20.00 på en fredag.

Vil en drug test kunne vise dette kl 21.00 på lørdag altså 25 timer senere
LSD kan ikke påvises i den testen
Anonym bruker
"Arbeidende Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det finnes egne LSD urintester, men det er lite trolig at denne multitesteren tester for det. LSD kan detekteres i urinen i opp til 48 timer.
Supert
Jeg anbefaler å prøve det på første gang om dagen. Det er lett å ha bad tripp når det er mørkt ute Set and setting er nøkkelen til å ha det gøy
Sist endret av GudMorgen; 28. januar 2020 kl. 12:36.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av GudMorgen Vis innlegg
Jeg anbefaler å prøve det på første gang om dagen. Det er lett å ha bad tripp når det er mørkt ute Set and setting er nøkkelen til å ha det gøy
Vis hele sitatet...
Veldig avhengig av person.
Jeg selv hadde ikke likt dagtid, da det er større sjans for å møte på andre folk som kan bidra til paranoia. Jeg er ett av disse folka som elsker mørke og vintertid, det er en magisk stund.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Veldig avhengig av person.
Jeg selv hadde ikke likt dagtid, da det er større sjans for å møte på andre folk som kan bidra til paranoia. Jeg er ett av disse folka som elsker mørke og vintertid, det er en magisk stund.
Vis hele sitatet...
Siden dette er vår første gang vil vi holde oss inne. Siden mange syntes det å gå ut er litt skummelt den første gangen. Mulig jeg tar feil, men er det jeg har ført da.
Vil bare si at det å ta LSD med slike "farer", som at foreldre oppdager hva man holder på med hengende over seg, er en veldig dårlig idé. Om man er så ung at foreldre er en primær "risikofaktor" i det man holder på med, så vil jeg si man er for ung til å drive med sånt.

Jeg har fulgt med på postene du har hatt her på forumet, og for meg så virker det som om mye av livet ditt dreier seg om rus. Dette er ikke sunt, og sannsynligheten er stor for at du kommer til å brenne deg på dette etterhvert. Dessverre er menneskehjernen(spesielt for tenåringer) svært dårlig på å se konsekvenser av ting man ikke har erfart selv. Håper noe av det jeg skriver nå er med på å stoppe deg når du etterhvert ser hvilken vei dette er i ferd med å gå. Hilsen fra en som også gjorde rusen til en altfor viktig del av ungdomstiden. Føler ikke noe annet en skam og anger når jeg ser tilbake på den tiden. Mon tro hvor mye løgn og smerte jeg hadde spart for meg og mine nærmeste om jeg hadde vært litt mer fornuftig.

Kan forsåvidt også legge til at jeg nå har lagt det meste av rus på hylla, og jeg er nå en mye lykkeligere person nå enn jeg var for noen år siden. Hvis du klikker deg inn på noen av trådene jeg har laget for en del år tilbake så tror jeg du finner en del du kjenner deg igjen i, spesielt i tankesettet jeg hadde på den tiden. Følte jeg trengte rus til absolutt alt, og gjorde masse dumme valg.
Sist endret av Mirage; 28. januar 2020 kl. 15:14.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av brobramartin Vis innlegg
Siden dette er vår første gang vil vi holde oss inne. Siden mange syntes det å gå ut er litt skummelt den første gangen. Mulig jeg tar feil, men er det jeg har ført da.
Vis hele sitatet...
Må innrømme at selv om jeg i senere tid er veldig fan av å være ute på psykedeliske stoffer så var jeg og mine kompiser stua inn på et soverom første gangen vi prøvde LSD. Jeg hadde erfaring med sopp et par ganger fra før.
Det var morro det, ikke noe banebrytende psykologisk, men vi kniste og koste oss hele natta.

Jeg deler jo denne meningen med at om foreldre er en faktor så er det et dårlig utgangspunkt for en tripp, men jeg gjorde jo slikt selv et par ganger. Så det blir jo litt tåpelig at jeg skal fortelle dere hva dere ikke burde gjøre, men prøv å vær litt forsiktig?
Lykke til. Vær forsiktig, og prøv å forbered dere så godt som mulig. LSD er ikke et typisk party eller misbruk- rusmiddel.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ikke et rusmiddel i det hele tatt
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er ikke et rusmiddel i det hele tatt
Vis hele sitatet...
Feil.
Sitat av Mirage Vis innlegg
Vil bare si at det å ta LSD med slike "farer", som at foreldre oppdager hva man holder på med hengende over seg, er en veldig dårlig idé. Om man er så ung at foreldre er en primær "risikofaktor" i det man holder på med, så vil jeg si man er for ung til å drive med sånt.

Jeg har fulgt med på postene du har hatt her på forumet, og for meg så virker det som om mye av livet ditt dreier seg om rus. Dette er ikke sunt, og sannsynligheten er stor for at du kommer til å brenne deg på dette etterhvert. Dessverre er menneskehjernen(spesielt for tenåringer) svært dårlig på å se konsekvenser av ting man ikke har erfart selv. Håper noe av det jeg skriver nå er med på å stoppe deg når du etterhvert ser hvilken vei dette er i ferd med å gå. Hilsen fra en som også gjorde rusen til en altfor viktig del av ungdomstiden. Føler ikke noe annet en skam og anger når jeg ser tilbake på den tiden. Mon tro hvor mye løgn og smerte jeg hadde spart for meg og mine nærmeste om jeg hadde vært litt mer fornuftig.

Kan forsåvidt også legge til at jeg nå har lagt det meste av rus på hylla, og jeg er nå en mye lykkeligere person nå enn jeg var for noen år siden. Hvis du klikker deg inn på noen av trådene jeg har laget for en del år tilbake så tror jeg du finner en del du kjenner deg igjen i, spesielt i tankesettet jeg hadde på den tiden. Følte jeg trengte rus til absolutt alt, og gjorde masse dumme valg.
Vis hele sitatet...
Skjønner godt hva du mener men jeg er egt piss lei disse kommentarene.

Jeg er bare rusa når jeg har 1 dag fri, og jeg jobber 100% stilling i helsevesenet. Jeg har fri i helgene men da er foreldra mine hjemme så jeg ruser meg bare da de er på jobb og jeg har fri. Så det blir bare 1 gang i uka max hvor jeg ruser meg.

Jeg har aldri ruset meg dagen før jobb og jeg vil ikke si at jeg har noe problem.

Jeg har røyka bønner 8 ganger totalt og tatt xanex 1 gang og ritalin 2 ganger og dette over en 8 mdt periode. Vil ikke si atjeg har ett stort rus problem.

Jeg er livredd for å miste jobb i helsevesenet så jeg er aldri hangover eller berusa på jobb.

Man kan fint ruse seg 2-3 ganger i mdt uten å bli avhengi...

Jeg ruser meg heller aldri mere enn 2 dager på rad
Det er vel en enda større grunn til å ikke ta dop hjemme hos foreldra sine?

Jeg forstår at du kan bli trigget av dette spørsmålet men hvorfor er det relevant om du er kirurg eller ufør?

Hvis du er redd for å miste jobben, så er det bare å ikke ta rusmidler. Lei en hytte? Gjør det hos en venn?
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Hadde flytti ut hvis jeg hadde 100% jobb i helsevesenet, vært min egen mann, gjort det jeg selv bestemmer på den fysiske plass jeg betaler for og selv disponerer.