Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2164
Hei dere! Det har seg slik at jeg har funnet ut at noen i nær familie bestiller piller fra utlandet, og det har nå gått veldig langt mtp personlighetsforandringer og mye mer. Pillene er veldig små og hvite, har delestrek som kan deles i fire, og det står et veldig lite og utydelig 2 tall på andre siden. Ser nesten ut som noe som er presset selv, men dette er jeg usikker på. Finner ingenting som kan være tilsvarende denne i det norske marked hvertfall.

Er det noen som vet om det er mulig å få sendt inn denne til analyse noen steder, for å finne ut hvilke virkestoff som er i denne?
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rivotril?
Trådstarter
2 0
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Rivotril?
Vis hele sitatet...
Nei, det er ikke det dessverre. Var min første tanke også før jeg så pillene "på ekte". Ca 30 stk i en liten pose, er handlet med bitcoin over nettet har jeg funnet ut..
Sist endret av h_i_lk; 22. november 2019 kl. 11:12.
Enemy of the snut
Sitat av h_i_lk Vis innlegg
Pillene er veldig små og hvite, har delestrek som kan deles i fire, og det står et veldig lite og utydelig 2 tall på andre siden.
Vis hele sitatet...
Høres ut som serbiske Rivotril spør du meg, fra Galenika (produsenten).. Enkelt google-søk bare..