Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1491
La litt GHB ut på bakepapir en helg, hev det på et brett og satt det i ovnen på 100°C.
Resultatet er en myk stearinlignende masse.

Dette er ren GHB, uten vann, slik at en dose ligger på rundt 2g, sant?

Litt skeptisk til å innta det, men det bør vel være rimelig trygt å innta ca 1g å se an formen?
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Men hvorfor tørka du den? Mulig det er en greie, men aldri hørt om
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men hvorfor tørka du den? Mulig det er en greie, men aldri hørt om
Vis hele sitatet...
Fordi Imovane.
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Fordi Imovane.
Vis hele sitatet...
Nå var du snart.
Det var ikke meningen å være frekk eller noe, det var bare et oppriktig spørsmål. Jeg trodde ikke du tørka den for Morro skyld.

Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Fordi Imovane.
Vis hele sitatet...
Opps jeg jeg trodde du kalte meg jævla streiting.
Sist endret av Jonna113; 16. august 2019 kl. 16:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
GHB kan komme i saltform, ghb i saltform er i forhold til den blandede miksen er mye lettere å dosere. Noen kan tilogmed kalle det ganske trygt, kan fint spise 5-10 g. Men ghb væske kan være hylsterke!
Ja jeg fikk med meg det. Sjekka ut linken Nå kan ts få svar på spm sitt
Sitat av 420master Vis innlegg
GHB kan komme i saltform, ghb i saltform er i forhold til den blandede miksen er mye lettere å dosere. Noen kan tilogmed kalle det ganske trygt, kan fint spise 5-10 g. Men ghb væske kan være hylsterke!
Vis hele sitatet...
5-10g er overdoseland for noen uten toleranse.
Hvor tørr kan denne voksen bli? Den smelter litt på fingeren nå, så lurer på om det er for mye væske i den, og om det kan ha noe å si på doseringen.
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Hvor tørr kan denne voksen bli? Den smelter litt på fingeren nå, så lurer på om det er for mye væske i den, og om det kan ha noe å si på doseringen.
Vis hele sitatet...
kan bli helt tørt pulver, så er nok litt ekstra vekt i "voksen" din kontra ren ghb, så mulig du trenger litt mer av din vs ren.

umulig å si hvor mye fuktighet d r, selv ville jeg nok prøvd 3-4g av "voksen".
Da hiver jeg den i ovnen en gang til å ser an resultatet
smeltepunkt ligger på 48-50c og kokepunkt på 180c, så ville satt ovnen på 100-120 grader og bare latt d stå en god stund.
vil nok se flytende/voksaktig ut så lenge d r over smeltepunkt. en annen ting er at ghb er delvis hygroskopisk, dvs trekker til seg fuktighet fra lufta, så søk opp hvordan d skal lagres osv om du klarer få det helt tørt.
Fikk det helt tørt, men det suger raskt til seg fuktighet fra leiligheten.
Har derfor lagret det i en plastboks (urinprøveglass).

Prøvd meg forsiktig frem med doseringen, og 3g virker å være en perfekt dose.

Sitat av 420master Vis innlegg
GHB kan komme i saltform, ghb i saltform er i forhold til den blandede miksen er mye lettere å dosere. Noen kan tilogmed kalle det ganske trygt, kan fint spise 5-10 g. Men ghb væske kan være hylsterke!
Vis hele sitatet...
Du bør være forsiktig med å si at 5-10g er ganske trygt.

Tok 3g nå, og jeg har toleranse.
Hadde jeg tatt 5 hadde jeg trolig gått rett i koma.
Sist endret av SkammeligNykter; 17. august 2019 kl. 22:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.