Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1981
Jeg har nå levert rene prøver i noen uker etter hyppig hasj bruk..
Men det gav utslag på kokain nå sånn plutselig uten at jeg har inntatt det..
Hva kan være årsak til dette? 🙄
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
At du har tatt det.
For en mnd siden spurte du om det fantes noe som ga falske positiver på kokain og amfetamin..

Har dette noen sammenheng med den positive urinprøven?
mjaneh1987's Avatar
Trådstarter
18 0
Har aldri nevnt positiv prøve, men om noe kunne gi utslag .. Nada inntak annet substans enn hasj. ����x♀️ Fikk en liste av legen over ting som kunne slå ut på eventuelle narkotiske substanser... Men var mest metamfetamin/amf og opiater det gjaldt..
Hadde meg med en dude som ikke var edru på noe, så lurer på om å kline med en som har tatt Coke kanskje kan gi utsalg..

Sitat av mjaneh1987 Vis innlegg
Har aldri nevnt positiv prøve, men om noe kunne gi utslag .. Nada inntak annet substans enn hasj. ����x♀️ Fikk en liste av legen over ting som kunne slå ut på eventuelle narkotiske substanser... Men var mest metamfetamin/amf og opiater det gjaldt..
Hadde meg med en dude som ikke var edru på noe, så lurer på om å kline med en som har tatt Coke kanskje kan gi utsalg..
Vis hele sitatet...

Altså i det første innlegget mitt!!!

Men dere svarer ikke på det jeg spør om, så da kan dere lavære å kommentere om dere ikke vet.. K??
Sist endret av mjaneh1987; 27. juni 2019 kl. 14:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Blir prøvene sendt til lab?

Det er jo mulig om du klina med han få timer før du leverte prøven og han akkurat hadde smørt kokain i munn.
Sist endret av SkammeligNykter; 27. juni 2019 kl. 14:53.
mjaneh1987's Avatar
Trådstarter
18 0
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Blir prøvene sendt til lab?

Det er jo mulig om du klina med han få timer før du leverte prøven og han akkurat hadde smørt kokain i munn.
Vis hele sitatet...


Ja blir det.. Går på faste prøver.. Og det har kun vært hasj som slo ut og kun en positiv på amfetamin. Viste seg å være etter en cocktail fra rave jeg var på (var xtc jeg tok en uke før jeg begynte på prøvene)
Vel, vi har holdt på en stund. Har sex uten kondom and soo on.
Begynte å tenke på om det kan være i sæden a ����x♀️

Hvor lenge sitter kokain i urin da? Står så mye forskjellig og eventuelt cut of verdi har mye å si..
Sist endret av mjaneh1987; 27. juni 2019 kl. 15:08. Grunn: Skrivefeil
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Samme skjedde med meg en gang. Pissings slo ut på metaamfetamin når jeg aldri hadde tatt noen ting opp i nesa. Kanskje noen har laca jonern din?
Skjedde meg ei venninne av meg. Klina med kjæresten sin som hadde snortet kokain 10min tidligere. Leverte positiv prøve 2 dager senere
mjaneh1987's Avatar
Trådstarter
18 0
Huff.. Finnes det noen sider som kan vise til det? Eventuelt dokumentasjon på at sånt kan skje, eller må den personen det skjedde med innrømme eventuelt bruk før sameie / klining ect..?
Jeg skal i tingretten pgr av noe skit her og da har det av stor betydning å kunne vise eller bevise at noe slikt kan skje ����x♀️
Takk for gode tilbakemeldinger ��
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hahaha like troværdig for retten som at bikkja spiste opp leksene er for en lærer.
Via sæden hans? Spyttet hans? Get a grip. Med mindre han hadde et gram usvelga coke på tunga som han ha deg via munnen så får man ikke positivt utslag på pissings av å kline med en annen som har snorta det. Hvorfor gidder du å styre med en junkie dude uansett, han kommer til å fucke livet ditt og om fem år angrer du på hvor dum du var bare for litt sex. Menn på cola er ikke til å stole på, de knuller alt og alle når de er rusa, nærmeste prostituerte om de ikke har no annet det sekundet de blir kåt. Så hadde aldri tatt sjansen på å knulle han uten kondom eller stole på noe av det han sier.