Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2479
Leita endel rundt her og på nettet men fant ingenting om det. Mulig jeg er dårlig til å lete? Spørsmålet er om noen her vet om det kommer et Gta V, og eventuelt når det kommer? Hvor ofte har det vært mellom foreksempel Gta II, gta III og gta IV ?

Takker for svar
Det har gått rykter om at det kommer et GTA V og at dette vil ha et "Hollywood"-theme, men ingenting er lansert offentlig enda. Skal se om jeg klarer å grave frem litt supporting docs.

http://www.industrygamers.com/news/g...ing-before-e3/
http://www.mcvuk.com/news/40154/GTA-V-set-in-Hollywood
http://xbox360.ign.com/articles/110/1108443p1.html
Rykter om at GTA V kommer ut i 2011. Aner ikke noe annet om det.
Mener jeg var borti at de skulle avsløre GTA V på en Max Payne 3 event eller noe slikt. Var i hvertfall noe Max payne 3 greier.
Sitat av Marken Vis innlegg
Det har gått rykter om at det kommer et GTA V og at dette vil ha et "Hollywood"-theme[/url]
Vis hele sitatet...
Damn Hadde store forhåpninger om at neste GTA skulle være i Vice City! Savner et voldelig sandkasse spill hvor du er i en Florida basert stat. Gudfaren II og Scarface holder bare ikke. Og det nå utdaterte Vice city er som sagt utdatert.
San Andreas er jo også en liten "voldkasse"
Er jo nesten garantert at det kommer GTA V, det er vel en av de mest innbringende spillseriene i verden. Likefullt er det jo mer penger å melke av GTA IV, men de har nok allerede startet på GTA V, skulle jeg tro.

Jeg hadde også håpet på et Vice City-lignende spill først, men det er kanskje klokt av de å gjøre noe nytt i stedet. En annen og annerledes by hadde absolutt vært spennende. GTA Oslo ftw.
Sist endret av Viva la Opium; 20. september 2010 kl. 10:55.
Sitat av Viva la Opium Vis innlegg
GTA Oslo ftw.
Vis hele sitatet...
haha. Byen der du har maxgrense på å gjøre et oppdrag hver 24 time?
Ønsker meg gta london. jeg elsker britiske gangstere som i lock stock and two smoking barrels, snatch, kidulthood.
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Vil ikke et GTA med "hollywood theme" være mer San Andreas enn noe annet? Siden byen Los Santos er basert på Los Angeles.
Sitat av Clutchwire Vis innlegg
Ønsker meg gta london. jeg elsker britiske gangstere som i lock stock and two smoking barrels, snatch, kidulthood.
Vis hele sitatet...
Gta: London 1969 er en mission pack til Gta og finnes gratis på http://www.rockstargames.com/gtalondon/
Hvis du er av den generasjonen som tror at Gta IV er det fjerde spillet i serien så er det kanskje litt utdatert.
Sist endret av Mith; 20. september 2010 kl. 13:51.
Det er nok helt sikkert at det kommer flere gta-spill ja.
Når aner jeg ikke, men personlig håper jeg virkelig på en ny Vice City, men ikke en remake av det allerede geniale spillet fra 2002.

Det kuleste hadde vært et spill som fåregår i byen Vice City, med muligheter til å dra rundt til byer inspirert av for eksempel Habana og New Orleans.

Selvfølgelig må man også få med sumplandskap og sumpbåter, tropiske ferieparadiser og skikkelige redneck-landsbyer med mer. *drømmer *
Husker første gangen jeg spilte GTA SA, og jeg fant en traktor på landet. Dyttet bonden ut av førersetet og satt meg bak spakene. Det var morro det

Eller kjøre rundt med skurtresker i byen, hoppe i fallskjerm, fly rundt i jetfly osv GTA SA er herved det beste spillet i rekken, hadde det bare hatt den syke grafikken til GTA 4 hadde det vært et spill som hadde blitt spilt pdd
Det kommer hvert fall et spill som heter Agent. De sa at det skulle bli det nye GTA, men tviler på at IV blir det siste i den originale serien fordet.
Kommer vel noe mer red dead redemption og antar jeg. Om ikke hadde det vært morro med en mellomting, noe mafia/gudfaren aktig, GTA fra 1920-30 tallet! eller litt som sabotage, GTA WWII hadde vært digg å slippe alle de "gangsterne" som er i tidligere GTA spill, bedre med ekte gangstervare, mafia osv!
Håper på en remake av San Andreas jeg. Jeg har gått dritt lei av å være en halv feit russer.
Siden jeg har vokst opp med GTA serien så håper jeg virkelig at det neste GTA spillet vil ha mere elementer av skog/vann/fjell osv....
Men jeg ble jo helt fanatisk etter GTA etter at jeg fikk GTA III.
Også gikk det i GTA Vice city, GTA San Andreas, GTA IV. GTA Episodes from Liberty City.
Sitat av Eirik0405 Vis innlegg
Kommer vel noe mer red dead redemption og antar jeg. Om ikke hadde det vært morro med en mellomting, noe mafia/gudfaren aktig, GTA fra 1920-30 tallet! eller litt som sabotage, GTA WWII hadde vært digg å slippe alle de "gangsterne" som er i tidligere GTA spill, bedre med ekte gangstervare, mafia osv!
Vis hele sitatet...
er ikke LA noir som kommer fra den tiden da?
GTA IV har grafikken, men det er stort sett det eneste også.

Jeg rundet for eksempel Vice City 4-5 ganger før jeg gikk lei. Gta San Andreas rundet jeg også et par ganger samtidig som jeg oppdaget alt som var å oppdage i spillet.

GTA IV gikk jeg lei av før jeg hadde unlocka siste bydel..
Sitat av MartinTi Vis innlegg
er ikke LA noir som kommer fra den tiden da?
Vis hele sitatet...
Merker jeg burde holde meg langt unna Freak når jeg er halvsløv og halvsyk.
Nå klarte jeg selfølgelig og gi deg KP når jeg skulle quote deg.
Etter hva jeg har fortått er du snut i LA Noir. Når ble det gøy å være goodguy i voldelige sandkasse spill?! Skal inrømme det er gøy i Red Dead Redemption, men å være politimann?! Nei da vil jeg mye heller anbefale Mafia 2 som Mith allerede har gjort. Utrolig bra mafia spill hvor tidsperioden riktignok utspiller seg fra 40 tallet en gang til 50 tallet. Syns dette er mye bedre igrunn siden det er raskere biler og det er mer narkotika i bildet (alkohol smugling er liksom ikke like spennende imo).

Jeg ønsker som sagt et nytt Vice City som jeg også gjerne vil at skal være basert på 80 tallet, men gjerne med en ny hovedperson. Men vil gjerne ha noen/gjerne fler av de samme slagerne som ble spilt på radioen, og vil også at du skal treffe på mange om ikke alle de andre karakterene som var i det orginale Vice City. Og selvsagt må det være en større by.
Syns Zerto sitt forslag der var suverent (Men dette får vel heller bli med drømmene).