Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  59 4980
Hva er egentlig greia med å "være maskulin" når man skal pisse? Hvem ser deg og dømmer deg?

Jeg sitter selv på dass omtrent hver gang jeg skal lette på trykket og er langt i fra redd for å innrømme det.
Om noen ler av meg av den grunn så ler jeg bare tilbake, da den holdningen er latterlig siden ingen har noe med hva jeg gjør inne på et bad bak lukkede dører
For min del har det ingenting med maskulinitet å gjøre, hvem er det liksom jeg skal prøve å vise meg ovenfor alene på do?

Står ikke å tenker
"Ååh jaa! Jeg er super tøff som står og tisser og derfor ser jeg automatisk ned på alle som sitter, de er så jævla pingler ass"
Om det er det du tror liksom
Jeg sitter, så lenge det er rent.

Ett triks for at det ikke skal sprute tror jeg er å pisse på ringen, ikke nede i dass.
Det er ihvertfall det de fleste gjør.
Sitat av Yutao Vis innlegg
Hva er egentlig greia med å "være maskulin" når man skal pisse?
Vis hele sitatet...
Det lurer jeg også på.

Står de når de driter også?

Eller er det, av en eller annen grunn, mer maskulint å drite sittende enn å pisse sittende? Eller betyr det at når de sitter og driter, så er de plutselig noen midlertidig feminine pusekatter, i forhold til de maskuline bjørnene de er når de står og pisser ned hele badet?

Jeg skjønner det ikke.

I mitt hode så er det veldig naturlig å sitte når man er på do, uansett om man skal bimmelimme eller bommelomme. Så er jeg selvfølgelig veldig glad for at jeg har muligheten til å stå, de gangene jeg entrer et fullstendig motbydelig, nedpisset dass, med urin og dritt på alle vegger og kanter og gulv. Det skjer dessverre altfor ofte. Sender alltid varme tanker til damene når jeg er på alko-arrangementer med unisex-/fellestoalett. For et griseri. Når jeg blir diktator skal alle offentlige toalett overvåkes, og de som bommer på skåla skal hives inn på toalettet igjen, og ikke slippes ut før hele rommet er glinsende rent.
Sitat av Syltelabb Vis innlegg
Hvis jeg er på besøk eller har besøk pleier jeg å pisse midt i vannet for å vise dominans!
Vis hele sitatet...
Fordi du er redd for at andre som evt. kan høre deg skal finne ut at du egentlig er ei kjærring som setter seg ned for å pisse?
Oi!
Ikke tyn Syltelabb a.
Han er et eksempel for oss alle!
Sitat av Source Vis innlegg
Står man og pisser vil man uansett sprute på siden. Det er bare veldig små partikler. Ser det ekstremt godt i opplyste toaletter med mørke og matte fliser.

Eneste som funker er å sette seg ned. Jeg har begynt med det de siste åra og angrer ikke.

Jeg setter meg dog aldri ned på offentlige toalett. Kun hjemme.
Vis hele sitatet...
Betyr det at du bærsjer stående på offentlige dasser? Good loord!
Pisser bare utenfor hele skåla så er jeg kvitt hele problemstillingen Neida, går som tidligere nevnt fint an å strupe trykket og få strålen fint innenfor slik at en ikke griser ned hele toan. Selv gjør jeg dette med forrhuden trukket tilbake. Noen ganger finner jeg på å sitte å pisse også, fordi da kommer det mer ut rett og slett.
Hvis man tenker på at vi (menn og kvinner) egentlig er satt sammen slik at man skal sitte på huk både når man driter og pisser for optimal bevegelse og avlastning for både blære og tarm, er jeg komfortabel med å si at jeg sitter når jeg pisser.

sånn cirka som han til høyre er visst optimalt, men så langt er det vel ingen som drar den? (no pun intended)
Sist endret av Jokke; 5. november 2020 kl. 20:58.
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
sånn cirka som han til høyre er visst optimalt, men så langt er det vel ingen som drar den? (no pun intended)
Vis hele sitatet...
Relativt vanlig i sørøst asia+india. Men de gjør det da gjerne stående. Og kanskje i litt slummere strøk.