Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1874
Hei det er første gangen min for å drikke lean. Hvor mye skal jeg ta oppi av codein? Hvordan kan man se at det er nok?
420 all the time
Hash cat's Avatar
Sitat av liliyo Vis innlegg
Hei det er første gangen min for å drikke lean. Hvor mye skal jeg ta oppi av codein? Hvordan kan man se at det er nok?
Vis hele sitatet...
Hvordan hostesaft har du?
Trådstarter
17 0
Sitat av Hash cat Vis innlegg
Hvordan hostesaft har du?
Vis hele sitatet...
Hva mener du?

Codein?
Sist endret av liliyo; 3. mai 2020 kl. 21:06.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Lean, eller kodein i flytende form, er ofte å finne i hostesyrup ( i USA i hvert fall). Du får rus an kodein, samt andre stoffer det inneholder, som promethazin.

Har du pille eller væske?
Trådstarter
17 0
Sitat av Hash cat Vis innlegg
Hvordan hostesaft har du?
Vis hele sitatet...
Sitat av Mekkelek Vis innlegg
Lean, eller kodein i flytende form, er ofte å finne i hostesyrup ( i USA i hvert fall). Du får rus an kodein, samt andre stoffer det inneholder, som promethazin.

Har du pille eller væske?
Vis hele sitatet...
Væske
420 all the time
Hash cat's Avatar
Sitat av liliyo Vis innlegg
Væske
Vis hele sitatet...
Navn? Mengde kodein? Mengde væske?
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det blir ikke "lean" med typisk Cosylan uansett, drikk små slurker reint til du oppnår ønska form. Eller drikk desilitervis med drittsmak for å virke tøff. Kanskje en idé å høre mindre på amerikansk rap...
Gi heller pengene til en fattig mann
420 all the time
Hash cat's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det blir ikke "lean" med typisk Cosylan uansett, drikk små slurker reint til du oppnår ønska form. Eller drikk desilitervis med drittsmak for å virke tøff. Kanskje en idé å høre mindre på amerikansk rap...
Vis hele sitatet...
Smart hva han her sier. Skal du ruse deg på kodein i Norge så kjøp pille form. Skal du være «kul» i USA kjøp deg sirup.

Alt i alt, bønne er bedre
Kanskje det ikke er så verst å sette en strek et sted før du snubler i egne ben?
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Med mindre du har ordentlige varer for dette formålet er det bare å spise sakerne dine på vanligvis, slutt nå med dette tullet. Du er like narkis uansett hvordan du blander dritten din, ta nå heller å få nån titusener følgere på soundcloud før du begynner med dette, ellers er det bare noob.. (det er det uansett men)
He got that activis. He just po’d a four in a liter. DRANK