Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2166
Er det noen som kan anbefale en trygg norsk nettbutikk å bestille næring og lignende?
Trådstarter
30 5
Dreit meg ut med utenlands ordre. Det er sikkert med norske nettsider? Har sett på en av de du har nevnt.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av skelly Vis innlegg
Dreit meg ut med utenlands ordre. Det er sikkert med norske nettsider? Har sett på en av de du har nevnt.
Vis hele sitatet...
Hæ? næring er ikke ulovlig. Hverken å kjøpe eller innføre til landet
Trådstarter
30 5
Hehe. Tollerene la vel sammen to og to når de så kullfilter og 600w lyspære
Sist endret av skelly; 18. april 2020 kl. 17:25. Grunn: Feil sitat
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av skelly Vis innlegg
Hehe. Tollerene la vel sammen to og to når de så kullfilter og 600w lyspære
Vis hele sitatet...
Det er fremdeles ikke ulovlig, har du fått noe brev om at det faktisk er stoppet og noe grunnlag?
Trådstarter
30 5
Sitat av skelly Vis innlegg
Dreit meg ut med utenlands ordre. Det er sikkert med norske nettsider? Har sett på en av de du har nevnt.
Vis hele sitatet...
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Det er fremdeles ikke ulovlig, har du fått noe brev om at det faktisk er stoppet og noe grunnlag?
Vis hele sitatet...
Tollteip på pakken så kom onkel etter 2mnd me papir i hånd 😪
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har handlet forskjellige ting på Gartnerbutikken, og har vært veldig fornøyd der.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av skelly Vis innlegg
Tollteip på pakken så kom onkel etter 2mnd me papir i hånd ��
Vis hele sitatet...
Kan du være så snill å skrive en smule mer utfyllende, begynner å bli litt lei av å måtte skvise ut små biter av informasjon fra deg.

Jeg får vel gjette litt da.
At politiet kom med papir i hånden indikerer kanskje en ransakelsesordre? Har du noe tidligere kontakt med politiet? Kan jeg også strekke meg til å påstå at de fant illegale/reseptbelagte stoffer hos deg?

Har aldri hørt om at noen lamper og er kullfilter skulle være grunnlag for ransakelsesordre alene.

Med det sagt så er det ingen grunn til å bestille ting fra utlandet. Det er flere norske butikker som fører varene man trenger og i tillegg får du jo norske forbrukerrettigheter i form av angrerett, garanti osv
Sist endret av Dodecha; 19. april 2020 kl. 11:59.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Kan du være så snill å skrive en smule mer utfyllende, begynner å bli litt lei av å måtte skvise ut små biter av informasjon fra deg.

Jeg får vel gjette litt da.
At politiet kom med papir i hånden indikerer kanskje en ransakelsesordre? Har du noe tidligere kontakt med politiet? Kan jeg også strekke meg til å påstå at de fant illegale/reseptbelagte stoffer hos deg?

Har aldri hørt om at noen lamper og er kullfilter skulle være grunnlag for ransakelsesordre alene.

Med det sagt så er det ingen grunn til å bestille ting fra utlandet. Det er flere norske butikker som fører varene man trenger og i tillegg får du jo norske forbrukerrettigheter i form av angrerett, garanti osv
Vis hele sitatet...



hadde en kompis med noe samme problem, han bestilte seg fullt oppsett fra u.k
etter en periode var det mye snut i området rundt ham som følgte med.
det skal sies at han er en familiefar og dyrket veldig skjult.
plutselig en dag, stoppa de han og sa dem mistenkte ruskjøring.
selvfølgelig slo han ut på spyttprøve og de hadde razzia og tok plantene.
hele greia virka ut som dem hadde han under oppsyn etter utelandsbestillingen.
har aldri selv bestilt fra utlandet, og har aldri hatt besøk.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Bestill av hampen i tromsø cannabislegalist som har tjent bransjen i 40+ år.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Kan du være så snill å skrive en smule mer utfyllende, begynner å bli litt lei av å måtte skvise ut små biter av informasjon fra deg.

Jeg får vel gjette litt da.
At politiet kom med papir i hånden indikerer kanskje en ransakelsesordre? Har du noe tidligere kontakt med politiet? Kan jeg også strekke meg til å påstå at de fant illegale/reseptbelagte stoffer hos deg?

Har aldri hørt om at noen lamper og er kullfilter skulle være grunnlag for ransakelsesordre alene.

Med det sagt så er det ingen grunn til å bestille ting fra utlandet. Det er flere norske butikker som fører varene man trenger og i tillegg får du jo norske forbrukerrettigheter i form av angrerett, garanti osv
Vis hele sitatet...
Ja ver grei å forklar litt mer utfyllende. Har selv bestilt mye utstyr fra utlandet over mangen år, pærer, kullfilter, nærin, paller med jord, you name it. De har pleid å åpne eskene med næring for kontroll men alt er jo lovlig og ikke noe grunn for å melde til politi. Men hadde jeg vert en ivrig aspirant i disse tider hadde jeg jo sett det som sport å oppsøke personer som bestiller mye "suspekt" utstyr. Vet ikke hvordan regelverket er rundt dette, men uansett gjør de som regel som de vill og hvis man først har åpnet døren for politiet trenger de ikke ransakningsordre for å inspisere.

Aldtid bestilt til annen adresse en der det skal brukes da, man tar jo ikke unødvendige sjangser.
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen her som har erfaring med at lovlige innenlands pakker har ført til ransakelse? Vanskelig å fastslå hva som leder til ransakelse når en person har utført en rekke kriminelle handlinger. Utenlandsordre er vel risky business med mindre man skjuler alle spor og bestiller det i andres navn og adresse.