Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1284
Anonym bruker
"Kjær Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har foran meg en lsd blotter på 250 mikrogram. Jeg ønsker å ta halvparten da dette er første gang jeg skal prøve dette. Er all lsd´en fordelt jevnt utover blottern så jeg kan bare dele den i to og få 125 mikrogram eller?
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om den er fordelt likt over hele blotteren er vanskelig å finne ut av... Men hvis jeg var deg ville jeg uansett delt den i to. Bruk en skarp kniv eller noe. Prøv å få så lite kontakt med overflaten på blotten som mulig. Bruk tuppen av en skarp kniv eller whatever.
vodka.

løs opp biten i 25cl (en shot) vodka og hver cl vil ha 10ug
Legg det i 2 milleliter vann og la det trekke. Drikk halve vannet og du har tatt halve blottern.
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Legg det i 2 milleliter vann og la det trekke. Drikk halve vannet og du har tatt halve blottern.
Vis hele sitatet...
Er ikke klor i vannet en viktig faktor her?

Dersom han skal prøve siste rest på et senere tidspunkt er nok vodka løsningen.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Støtter spritløsningen
Destillert/batterivann er kanskje beste løsningen. Spørs hvor lenge du har tenkt til å oppbevare sakene.
Du kan prøve med negleklipper, bruk også engangshansker når du handterer blottere, er ikke bra å ta for mye på dem.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det holder i lange baner å bare kutte lappen i to, istedet for et fullt lab prosjekt. Dråpa er kanskje ikke fordelt helt 100% 50/50 men de som drypper prøver jo å treffe midten. Mulig det også fins maskiner som gjør dette med presisjon.

Har aldri gått gærent for meg å klippe blotteren i to. Blitt mild og chill trip av det og har den vært for svak har jeg lært til neste gang at neste blotter fra samme brett kan jeg ta hel.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Forresten har jeg skjært den i to liggende i sølvpapir med dryppesiden ned mot sølvpapiret for å unngå at syre smitter av på fingre eller andre overflater og trekker seg ut av blotteren
Anonym bruker
"Misunnelig Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Å løse det opp i vodka fungerer veldig bra. Tror det må ligge i 24 timer om jeg ikke husker feil. Om du har et millimetermål ev. sptøyte fra apoteket kan du måle dosen 100% korrekt. Men om du uansett kun skal dele den i 2 klarer du vel det på øyemål.

Ha en fin reise. Psykedelisk er virkelig et av livets største mysterier