Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 6908
Hei, er det enda mulig å bestille Poste Restante til Strømstad?
Ser på postnord sine sider her:

https://www.postnord.se/vara-verktyg...ste%20Restante

Der finner jeg ikke Strømstad :/

Går det enda med Postnord til Strømstad eller må man bruke https://posterestantestromstad.no/ (som koster penger)?

Har googla men alt jeg finner er fra 2014-2016
Sikreste er vel å ringe postumbudet, altså Coop i Strømstad å høre. Gikk an før hvertfall.
Ja, det går. Var der senest forrige uke
Strömstad står der på linken du la ved, postnummeret er 452 01.
Sitat av zerto Vis innlegg
Ja, det går. Var der senest forrige uke
Strömstad står der på linken du la ved, postnummeret er 452 01.
Vis hele sitatet...
Ahh ja der på PDFn som ligger på siden der ser jeg det.

Strömstad 452 01 Strömstad Postnord Strömstad, Prästängsvägen 17


Det er den du bruker?

Når du sender dit skriver du bare dette her:`

Ditt Navn
Poste Restante
452 01 Strömstad

?

Og henter den da på Postnord Strömstad, Prästängsvägen 17?
Jepp, det stemmer!
Husk å ta med pass og sjekk åpnignstiden, de stenger nemlig et par timer midt på dagen.
Så fremt pakkene faktisk sendes med postnord kan du gjøre det gratis med postnord. Den betalte tjenesten poste restante strømstad tar i mot fra alle speditører.
Sitat av zerto Vis innlegg
Jepp, det stemmer!
Husk å ta med pass og sjekk åpnignstiden, de stenger nemlig et par timer midt på dagen.
Vis hele sitatet...
Takk, da skal jeg bestille det jeg skulle bestille

Sitat av Fekillix Vis innlegg
Så fremt pakkene faktisk sendes med postnord kan du gjøre det gratis med postnord. Den betalte tjenesten poste restante strømstad tar i mot fra alle speditører.
Vis hele sitatet...
Jo det har jeg sjekka

FRAKTMETOD
Shipping methods
PostNord MyPack Collect 55,00 kr
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
var idag faktisk, begynner å bli gammel kjenning :P
Jeg prøvde å bestille noe til poste restante men fikk beskjed om å vise Svensk ID kort. Gjelder Norsk ID kort om varene i praksis er lovlig i sverige?
Sitat av fjellape Vis innlegg
Jeg prøvde å bestille noe til poste restante men fikk beskjed om å vise Svensk ID kort. Gjelder Norsk ID kort om varene i praksis er lovlig i sverige?
Vis hele sitatet...
Det må det vel være. Kan jo ikke være slik at norske borgere skal følge norske regler i utlandet. Det ville vært totalt latterlig, og et hån mot det landet en er i. Ser for meg nordmenn følger norske trafikkregler i England ...
Hva brukes en sånn tjeneste til egentlig? Bortsett fra å ta i mot post i Sverige istedenfor for Norge. Drugs?
Man slipper fortollingsgebyr på pakkene når de sendes innenfor EU. Kjøper du noe på nett fra f.eks. Tyskland så betaler du kun tysk merverdiavgift på 20%. Man kan spare en del penger på å kombinere det med å handle fra f.eks. Amazon.de
Sitat av fjellape Vis innlegg
Jeg prøvde å bestille noe til poste restante men fikk beskjed om å vise Svensk ID kort. Gjelder Norsk ID kort om varene i praksis er lovlig i sverige?
Vis hele sitatet...
Så med andre ord kan jeg bare ta med norsk pass, slik som andre sier de har gjort. Det ar bra så der
Sitat av fjellape Vis innlegg
Så med andre ord kan jeg bare ta med norsk pass, slik som andre sier de har gjort. Det ar bra så der
Vis hele sitatet...
Jepp, pass er den eneste norske legitimasjonsformen som er gyldig i utland. Pass på at det ikke er utgått da
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av FreeMyKiwi Vis innlegg
Jepp, pass er den eneste norske legitimasjonsformen som er gyldig i utland. Pass på at det ikke er utgått da
Vis hele sitatet...
Utlandet og norden er to forskjellige ting. Den nordiske passunionen sikrar at det ikkje er passkrav i norden.