Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 8057
Hei, jeg trenger råd/tips fra dere. Jeg skal i en situasjon i morgen som jeg har super angst for. Spørsmålet er om jeg skal poppe 1-2 rivotril ikveld og satse på "dagen derpå effekt"(holder det med en?) eller om jeg skal ta en kvart/en halv rivo imorgen. Greia er at de MÅ IKKE SE AT JEG ER RUSA! Jeg har null toleranse btw
Hadde heller prøvd å legge meg tidlig og fått godt med søvn også be til gud om at det ordner seg istedenfor å risikere å være dumt fjern ett sted jeg ikke skulle vært det. Eller ta en kvart
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pop en kvart nå. IKKE mer. Da ser du garantert rusa ut.
En kvart i kveld og eventuelt en kvart i morgen hvis angsten er uoverkommelig.
ok, takk for svar

Tror dere seriøst man kan se det på meg om jeg tar en kvart i morgen..? Trodde ikke det var sjangs i havet. en kvart liksom..!?
Sist endret av Laban22; 7. oktober 2018 kl. 23:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tror jeg selv ville ha gått for 1/2 2-4 timer før du skal inn i denne "situasjonen".
De andre vil sannsynligvis ikke merke at du er rusa, da må man nesten først vite hvilke effekter man skal se etter.
For de fleste andre mennesker så vil du kun virke mer pratsom og avslappet.
Sist endret av Who?; 7. oktober 2018 kl. 23:21.
Jeg tok en halv når jeg ikke hadde toleranse og du kunne se det på meg fra 50 meters avstand, hehe
Anonym bruker
"Stum Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøv heller å få tak i propranolol til dette formålet.

https://www.drugs.com/propranolol.html

https://www.drugs.com/comments/propr...e-anxiety.html
Godt tips, men jeg har alt vært på brugata og ordnet meg rivo. Er nok en del vanskeligere å få taki det der
Anonym bruker
"Stum Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er noe du kan spørre legen din om. Forklar situasjonen om at du har grisenoia, ikke klarer å snakke, rødmer osv. for jobbintervju/skolepresentasjoner. Du rekker jo ikke få tak i det på så kort tid du har, men til neste gang
will do Så at det hadde 9,6 i rating på drugs.com da funker det
Keep us posted. Nysgjerrig
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil gjerne høre tilbake om de i det hele tatt funker! Gaterivo har vært meh ganske lenge nå.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Im du tar 1-2 rivo i kveld vil du både se og ikke minst høres rusa ut i morra. Man hører det ikke selv men får den nasale stemmen med bomull på tunga "mildt bedøva tunge".
Ta MAX en kvart i kveld, halveringstida på rivotril er fem dager så du vil fortsatt ha den angstdempende effekten i morra. Ta den i kveld og ikke på morran før du skal det du skal, du får klinkekule øyer og mister kontroll over hva du sier på bare en kvart en og.
Jeg kan stolt meddele at jeg naila situasjonen uten å ta noe�� (ikke spør hva situasjonen var) ..
Sitat av Laban22 Vis innlegg
Jeg kan stolt meddele at jeg naila situasjonen uten å ta noe�� (ikke spør hva situasjonen var) ..
Vis hele sitatet...
Hva var situasjonen?
Oppkjøring?
Veldig bra ts. Kjenn godt på den følelsen du har nå. Du stod i det og kom gjennom uten bruk av hjelpemidler. Det er virkelig bra. Viktig at du anerkjenner prestasjonen for deg selv og gir deg et klapp på skuldra. Gode erfaringer og seiere er viktige faktorer for å bekjempe angst.

For fremtiden så kan du jo skaffe deg beta blokkere. Snakk med fastlegen, det er liten risiko med beta blokkere og null misbrukerpotensiale så det er enkelt å få på resept. Var nevnt tidligere i tråden under et merkenavn. Men bare si du vil forsøke betablokker mot angst. Det er vanlig å skrive ut betablokkere mot angst, og det virker veldig godt mot fysiske reaksjoner på angst, slik som økt svette, skjelvinger, rødming, stamming, rask pust, og det igjen har jo har en lei tendens til å øke den psykiske angsten, altså symptomene på angsten forsterker selve angsten. Så fravær av kroppslige symptomer vil for veldig mange også redusere den mentale angsten og gjøre det langt lettere å komme gjennom utfordringen.
Sist endret av random67489; 8. oktober 2018 kl. 13:57.
Situasjonen var LATTERLIG, men greit her kommer´n. Jeg har vært HARD rusmisbruker. Drevet med absolutt alt. Jeg har vært på rehab i 5mnd og så "stakk jeg av" på en permisjon. Ikke tatt noe tilbakefall eller noe, men når de sa at jeg måtte komme opp igjen for å skrive meg ut, begynte katastrofetankene. Da måtte jeg face alle de herlige folka jeg har gjort behandling med og forklare hvorfor jeg bare stakk av.

Tanken på å gå gjennom dette i dag edru, virket som døden, så jeg stakk på brugata og kjøpte benzo og var villig til å trekke ned 5mnd beinhard behandling i dass bare for 1t konfrontasjon der oppe. LATTERLIG!.., MEN jeg gjorde det uten å ta noe rusmidler. Jeg fortsetter edruskapet mitt og kjenner på stolthet uansett hvor dum situasjonen var. Det syke er at jeg har ingen trang eller lyst til å ruse meg her ute, men at jeg måtte opp igjen til de som har reddet livet mitt, holdt på å være starten på å ødelegge livet mitt(igjen).
Håper du flushet pillene i dass? Om ikke så gjør det nå. Ikke noe du bør ha liggende mtp på den bakgrunn.
Der sier du noe.. skal flushe de ned nå!

Takk!
Sist endret av Laban22; 8. oktober 2018 kl. 23:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.