Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  43 20903
http://www.nordkak.no/

Vil kjøpe ett par bokser med kjeks derifra, men de selger ikke til privatpersoner. Den skoleklassen som solgte her i området ble utsolgt rundt jul..

Fins det en måte å få tak i de samme kakene/kjeksene fra en annen plass som sender til privatpersoner?
Hva med å ta kontakt med en skole? Sjansen er vel stor for at minst én skoleklasse skal selge disse i løpet av den neste tiden.
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Hva med å ta kontakt med en skole? Sjansen er vel stor for at minst én skoleklasse skal selge disse i løpet av den neste tiden.
Vis hele sitatet...
Har vært i kontakt med min lokale skole (eneste skole på flere mils omkrets) og det er bare 1 klasse som solgte, men de er ferdig å selge.
Har de et minimumskvanti, eller selger de kun til klasser/organisasjoner?
Om de har et minimumskvanti kan du alltids prøve å slå deg sammen med andre
Sitat av McLovin Vis innlegg
Har de et minimumskvanti, eller selger de kun til klasser/organisasjoner?
Om de har et minimumskvanti kan du alltids prøve å slå deg sammen med andre
Vis hele sitatet...
Dette må fylles ut:

Kontaktopplysninger

Felt merket med * må fylles ut

* Forening/skole
* Lag/klasse
* Kontaktperson
Kontaktpersonen må være over 18 år.

* Privatadresse
* Postnummer
* Sted
* Telefon (dag)
* Telefon (kveld)
* Mobil


Så det ser ut til at det kun er til skoler/foreninger.
Det er mulig dem får statlig støtte til å kunne ha dette tilbudet til dette formålet.
Hobby Filosof
Har sett de et par ganger på Rema (Dog. sjeldent - Og bare på et fåtall Rema 1000'ner) Har og sett de på IKEA, men vet ikke om noen plass de har de fast i sortemanget sitt

EDIT: Hater deg igrunn litt nå TS, fikk ekstremt lyst på de no, og de andre 'rippoff'ene'' er langt ifra så god nå som jeg har disse i tankene!
Sist endret av WhyNot!; 12. mars 2012 kl. 10:02.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Kan du ikke ringe eller sende mail? Mulig du må betale en stor sum og mottar kaker til en hel afrikansk landsby.
Tror dattara til en på jobben selger den bestefar kjeksen. Skal du ha?
På rema-1000 her så selger de sånne i drøssevis. Stor palle med sånne kjeks som står i butikken. Ser ut som de selger godt siden det ofte er tomt. Men de får fort inn igjen.
Hvis du snakker om sjokoladeflarn så syntes jeg synd på deg, TS. De er utrolige gode. I juleferien var jeg innom den lokale Rimi-butikken og fikk faktisk kjøp sjokoladeflarn av et annet merke som smakte minst like godt som skole/fornening-merkets.

Usikker på om de selger disse nå.
The lucky one
PairADice's Avatar
Sitat av Dj-T Vis innlegg
De kakene er ekle
Vis hele sitatet...
Screw you! Dette er ikke et relevant innlegg i det hele tatt! TS ønsker å vite hvor h*n kan anskaffe førnevnte kaker, ikke hva du synes om dem. Om du ikke har bedre å komme med kan du spare deg for å kommentere i det hele tatt... Faen altså...

TS: "Din lokale skole/forening" kan være muligheten. Om du er medlem av en form for organisasjon, EVT lage en egen. En organisasjon trenger ikke å være for profitt, trenger ikke å være noe stort, kan godt være ettmannskonsept. "Kaker for Freaks!" kan du kalle deg, kjøp en shitload med kaker, selg halvparten her på forumet, spis resten selv!
Tror vi skal selge slike, er det noen spesielle du har lyst på? Så lenge du betaler frakt, så kan jeg sende hva det skal være
Sitat av sh0rtie Vis innlegg
Tror vi skal selge slike, er det noen spesielle du har lyst på? Så lenge du betaler frakt, så kan jeg sende hva det skal være
Vis hele sitatet...
Det er Bestefars Favoritter jeg er ute etter Skaffer du det?
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Får slike kaker imorgen i sammenheng med skolen, kan se om jeg kan sende deg ett par bokser hvis du betaler frakt
Snowdog: Jeg er veldig interessert! Skaffer du meg 10 bokser Morfars kjekssjokolade eller? De er helt insane gode!
Sist endret av Moreagain; 13. mars 2012 kl. 23:42.
Utrolig hva freak kan være behjelpelig med.
Sjokkoflarn er hvertfall JÆVLI gode!
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Sitat av Moreagain Vis innlegg
Snowdog: Jeg er veldig interessert! Skaffer du meg 10 bokser Morfars kjekssjokolade eller? De er helt insane gode!
Vis hele sitatet...
Vet ikke helt hvor mye jeg får av hva, men hvis jeg skal sende ut så får du nok det jeg kan skaffe av kjekssjokoladen kommer med mer info imorgen forhåpentligvis.
Sitat av snowdog Vis innlegg
Får slike kaker imorgen i sammenheng med skolen, kan se om jeg kan sende deg ett par bokser hvis du betaler frakt
Vis hele sitatet...
du har ikke tilfeldigvis de kjeksjokoladene ???
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Sitat av Oddiii Vis innlegg
du har ikke tilfeldigvis de kjeksjokoladene ???
Vis hele sitatet...
Det blir kanskje kjekssjokolader ja. Som sagt kommer jeg med mer info imorgen om hvor mye jeg får av hva
"Storebrors Karamellboller", "Pappas Punsjboller" .. Lite tiltalende navn på produkter ^^

Dessuten ser de veldig overfylte ut de boksene. Misvisende bilder.

Hva er forskjellen på Bestefars Favoritter og Tantes Sjokoladedrømmer? Ser helt likt ut. Dessuten er det ikke kaker, men kjeks. De burde endre litt på beskrivelsene.

Bortsett fra det, ser mye av det godt ut...
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Ser ut til at jeg må skuffe noen av dere her Dette er det jeg vil få imorgen:

Mormors Doble Sjokoladeflarn = 2

Lillebrors Beste Karamellblandning = 2

Morfars Kjekssjokolade = 2

Storesøsters Kaffekaker= 1

Bestefars Favoritter= 1

Siden vi er 3 klasser som skal selge så blir det ikke så mange bokser per person. Skal se om jeg kan videre selge andre sine bokser med bestefars favoritter eller morfars kjeksjokolader for å selge til dere freaks, men hvis ikke er dette alt jeg har. Så om dere har lyst til å kjøpe en boks av noe av dette og betaler frakt så kan vi sikkert ordne noe

Sitat av Taurean Vis innlegg
"Storebrors Karamellboller", "Pappas Punsjboller" .. Lite tiltalende navn på produkter ^^

Dessuten ser de veldig overfylte ut de boksene. Misvisende bilder.

Hva er forskjellen på Bestefars Favoritter og Tantes Sjokoladedrømmer? Ser helt likt ut. Dessuten er det ikke kaker, men kjeks. De burde endre litt på beskrivelsene.

Bortsett fra det, ser mye av det godt ut...
Vis hele sitatet...
Forskjellene er størrelsen på kjeksen, og hvor mye du får i boksen. Slik jeg husker det så er Bestefars mye mindre enn tantes, men derfor får du flere i esken
Hva med dette her?
De har ikke på lager, men..
Er du ikke medlem av Ensemblet Tryllefløytene?

Du kan likevel bestille dette produktet her. Vi sender over hele landet. Leveringsdato vil bli bekreftet etter bestilling. Alle inntektene går til Ensemblet Tryllefløytene. multiserveren.com er kun en webbutikk-tjeneste til støtte for koret.
Vis hele sitatet...
Sitat av Zepur Vis innlegg
Hva med dette her?
De har ikke på lager, men..
Vis hele sitatet...
Bestilte noen esker jeg Lurer på når jeg får dem.. kanskje til sommern om jeg er heldig
Anbefaler flere å bestille selv om det er utsolgt. Så får dem kanskje det inn på lager fortere!
Sist endret av Soppinfeksjon; 15. mars 2012 kl. 16:52.
▼ ... over et år senere ... ▼
Orket ikke lage ny tråd siden jeg så det allerede fantes en tråd om dette.
Hvor finner jeg Bestefars Favoritter og Tantes Sjokoladedrømmer?

Spurte Norkak på mail om de solgte til privatpersoner, men det gjorde de ikke.
Sist endret av Ovloz; 8. januar 2014 kl. 00:43.
Sitat av Ovloz Vis innlegg
Spurte Norkak på mail om de solgte til privatpersoner, men det gjorde de ikke.
Vis hele sitatet...
Nei, men de hjelper deg å finne noen som gjør det.
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Nei, men de hjelper deg å finne noen som gjør det.
Vis hele sitatet...
Skoleklassen som solgte her i området hadde ingen av delene. De hadde egen facebook-side så spurte der.. Jækla irriterende for kakene er sinnsykt gode.

Vurderer å bruke min fars firma-adresse og bestille flere hundre bokser å selge her på forumet. Hvis det er nok folk som er interessert da
Sitat av Ovloz Vis innlegg
Skoleklassen som solgte her i området hadde ingen av delene. De hadde egen facebook-side så spurte der.. Jækla irriterende for kakene er sinnsykt gode.

Vurderer å bruke min fars firma-adresse og bestille flere hundre bokser å selge her på forumet. Hvis det er nok folk som er interessert da
Vis hele sitatet...
Kjøper til innkjøpspris + frakt! Vil dog ikke hjelpe noen her på forumet med å profitere på min kakehunger.
Sitat av Ovloz Vis innlegg
Skoleklassen som solgte her i området hadde ingen av delene. De hadde egen facebook-side så spurte der.. Jækla irriterende for kakene er sinnsykt gode.

Vurderer å bruke min fars firma-adresse og bestille flere hundre bokser å selge her på forumet. Hvis det er nok folk som er interessert da
Vis hele sitatet...
De eksene med sjokoflarn skulle jeg gjerne hatt; beste sjokoflarn som er
Husker når jeg gikk på 1. år videregående, så opprettet jeg og en kompis en falsk forening kalt: foreningen for fattige hybelboere for å få kjøpt desse kakene. Vi kjøpte vel 20kasser elns, og planen var igrunn å selge sånn vi tjente litt i tillegg til vi fikk gratis kaker å spise på. Det gikk ikke helt den veien dog. Vi hadde mange fester på denne tiden, og kakene forsvant etter hvert som nattmunch. Ikke lett å holde vekk fulle/fjerne folk på natta fra en haug kaker, så det resulterte med at vi ble enda fattigere
Sitat av Soppinfeksjon Vis innlegg
http://www.nordkak.no/

Vil kjøpe ett par bokser med kjeks derifra, men de selger ikke til privatpersoner. Den skoleklassen som solgte her i området ble utsolgt rundt jul..

Fins det en måte å få tak i de samme kakene/kjeksene fra en annen plass som sender til privatpersoner?
Vis hele sitatet...
Beste løsning:
Få med folk som har lyst på i nærheten av deg.
Spør skolen i nerheten av deg om dere kan bestille gjennom dem.
Bestill den minste pakken de har.
Om dere blir 20stk som kjøper så blir det:
448kr pr person (32kr pr. boks)
14 kake bokser pr person.

Fråts til du stuper!
usertitle import
bleh's Avatar
Eventuelt gå på REMA1000, har sett disse i det siste på rema flere steder i landet.
Hva er i veien med å bare skrive inn tull som forening/skole og lag/klasse? Kakene blir levert til adressen din uansett, og jeg regner med det følger med en faktura man må betale. Ser ikke hvorfor det ikke skulle gå bra.
Sitat av trauMa Vis innlegg
Hva er i veien med å bare skrive inn tull som forening/skole og lag/klasse? Kakene blir levert til adressen din uansett, og jeg regner med det følger med en faktura man må betale. Ser ikke hvorfor det ikke skulle gå bra.
Vis hele sitatet...
Går sikkert bra å gjøre det slik. Men man sitter jo igjen med en shitload med kakebokser. Jeg føler ikke for å gå å selge rundt på dører til folk. Det får ungene gjøre. Vil jo kjøpe i små kvanta..
sjokoladeflarn er sykt digg, og den morfars kjekssjokolade ser digg ut. Fikk lyst på jeg og nå
lag den en kake selv... feks oreo kake kjempelett og godt
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
lag den en kake selv... feks oreo kake kjempelett og godt
Vis hele sitatet...
2-3 første skjeene med Oreokake er godt. Spiser jeg mer enn det sitter jeg bare og gulper. Satan til mektig kake skal du lete lenge etter. Har fortsatt et halvspist kakestykke min mor tvang på meg etter julaften.
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
lag den en kake selv... feks oreo kake kjempelett og godt
Vis hele sitatet...
Finn oppskriften på Bestefars Favoritter eller noen av de andre så skal jeg gledelig lage kjeks selv.

Dessuten er det en vesentlig forskjell på kjeks og kake. Oreo-kjeks/kake er svært oppskrytt.. kvalmende.
Sitat av Ovloz Vis innlegg
Finn oppskriften på Bestefars Favoritter eller noen av de andre så skal jeg gledelig lage kjeks selv.

Dessuten er det en vesentlig forskjell på kjeks og kake. Oreo-kjeks/kake er svært oppskrytt.. kvalmende.
Vis hele sitatet...
tja er mange forskjellige oreokake varianter.. klarer selv kunn ett kakestykke men det gjelder dem fleste kakesorter.. kjeks er heller ikke noe hokuspokus å lage

www.detsoteliv.no/recipes/19
Jeg søkte etter et av produktene deres på google, hvirker som det er div orginasjoner som seller.

F. eks. http://www.kjose4h.no/produkt/mormors/
Sitat av Zherxyl Vis innlegg
Jeg søkte etter et av produktene deres på google, hvirker som det er div orginasjoner som seller.

F. eks. http://www.kjose4h.no/produkt/mormors/
Vis hele sitatet...
Kult, men det var dyr frakt! 150kr :O Da ble det plutselig noen veldig dyre kakebokser
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Hadde jeg sett denne tråden tidligere kunne jeg nok solgt masse til dere! Sier fra dersom jeg selger mer
Sitat av Dillinger Vis innlegg
Hadde jeg sett denne tråden tidligere kunne jeg nok solgt masse til dere! Sier fra dersom jeg selger mer
Vis hele sitatet...
Do that.
Betaler frakten.
Åååhh.. Fikk lyst på kaker nå..
▼ ... mange måneder senere ... ▼
old thread, men som andre har nevnt så er det ikke nødvendig å lage en ny. Er det noen her som har erfaring med å bestille fra nordkak.no som privatperson?

Kanskje sette opp en forening som ikke eksisterer eller lignende, det er vell ikke så lett for nordkak å se om den faktisk eksisterer uansett? Tenkte å bestille en større mengde på 500-600 bokser, og selge de rundt omkring i Østfold i løpet av en 30 dagers periode.