Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1750
hei, jeg er på en 24/7 "jobb" i militæret så jeg bor på kasernen. det blir fort veldig mye død tid iløpet av en dag. så jeg lurer på om dere har noen forslag til hva jeg kan lage/gjøre for at tiden skal gå litt fortere.

Har tilgang til det meste så er bare og komme med forslag

helst et prosjekt som tar litt tid da, så jeg har noe og fikle med en stund framover

Helst noe som tar litt tid så jeg har noe og fikle med en stund

Helst noe som tar litt tid så jeg har noe og fikle med en stund
Sist endret av Suktar; 15. oktober 2014 kl. 21:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Innen for hva da?

It? Arkeologisk forskning? baking?
Lær et fremmedspråk.
Kjøp deg en Kindle, så har du noe å gjøre (lese) resten av livet.
Plukk opp noen bøker, lær nye ting.
Kanskje kan du tjene noen kroner på det i framtiden.
-Puslespill med 18 000 biter.
-5x5x5 Rubiks kube.
-Last ned Unity, lag et spill ingen har tenkt på ennå.
Kjøp deg tegneblokk og et sett med forskjellige blyanter og tusjer. Kanskje til og med passer og evt linjal, og begynn å tegne
Peter Draws på youtube kan være inspirerende!
Trådstarter
60 1
http://removeandreplace.com/2013/07/...-an-old-table/
etter mye om og men så endte jeg på det her tror det kan bli et morsomt prosjekt. Men jeg kommer mest sannsynlig til og bygge bordet selv. takker for tips.
Ta opp fag, du kan til og med få permisjon for å ta eksamen og undervisning. Ta kontakt med velferden så ordner de det du trenger. Jeg vet om mange som tok Ex.Phil og Ex.Fac, som gjorde at studiene etter forsvaret ble mye mer behagelige.
Bygg en 3D-printer!