Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1152
Førstefiskevasker
Barte-Sam's Avatar
For altfor mange år siden, da jeg var i militæret, så eksperimenterte man med alle slags former for tobakk. Rullings var jo helt ubrukelig fordi det regnet konstant, så da begynte man å eksperimentere med snus. Oliver Twist var man også innom, pluss noe som het snuff.

Sistnevnte var et pulver som minnet om kanel i konsistens og farge, som man da snortet. Det ga en ganske behagelig nikotinrus.

Jeg kan minnes at produktet kom i noen vinrøde plastdingser litt større enn en lighter. Jeg har prøvd å google men kan ikke finne noe som ligner.

Er det noen som vet hva jeg snakker om, og kanskje vet hvilket merke det er snakk om? Eventuelt er det fortsatt i handelen?
Samuel Gawith? Små svarte bokser med vinrødt papir på. Veldig god, kan skaffes på de fleste tobakkbutikker tror jeg
Mener det var ozona president og pöschl’s menthol jeg brukte på vgs. Reiv godt det, men hadde vært litt for selvbevisst til å bruke det nå som coke er så i vinden
▼ ... over en uke senere ... ▼
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Dette er en butikk i Trondheim i Jomfrugata som selger litt av hvert av utstyr til nark rett og slett, men de selger også snuff, Linken her fører til sniffeutstyr og snuff https://www.bamboolt.com/butikk/snuff-snort
Meningen er å katapulte det opp i nesa. Når jeg så tittelen snuff tenkte jeg på noe helt annet xD lmao
Sinnatobakken
Det er gøy med snuff, hender jeg handler det i Sverige, da Ozona President med eucalyptus, den er fin.
Skikkelig bra nikotinfølelse, men det blir kun for de spesielle anledninger, det ser ikke helt bra ut å snorte tobakk på kontoret.