Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 611
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har fått et tilbud på s8+ som er 34% lavere enn Note 8.
Skulle egentlig ha Note 8 men pga tilbudet så er jeg usikker.

Note 8 har bedre kamera og 6 GB ram samt penn.

Men er den verdt over 3000 kr mer enn s8+ som har 4GB ram og større batteri enn Note 8? Vet at pennen blir et savn, men mer enn 3000 kr i forskjell.

Noen som har s8+ som kan si noe om den? Daglig bruk, merker man at det kun er 4 GB ram? Er den sluggish?

Orker ikke en treg mobil som ikke henger med samtidig kan jeg kjøpe mye vafler for mer enn 3000 kroner.

S8+ eller Note 8?
Jeg har tenkt å selge min note 8. Jeg er dritfornøyd med den egentlig, men har lyst på en mindre telefon og jeg bruker ikke stylusen så mye som jeg hadde trodd.

Dama har s8, og de er jo veldig sammenlignbare, men note 8 har betydelig bedre batteri tross større skjerm og litt kraftigere innmat. Hvis du setter pris på et godt kamera er det virkelig verdt å vurdere note over 8+ imo.

Om du ikke bryr deg så fælt om kamera og stylus så tror jeg du burde gå for en annen telefon.