Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 922
i mårrest da jeg skulle surfe litt på 4g nettet så begynte telefonen å pipe og vibrere på en veldig merkelig måte så jeg skrudde den av for å skru den på igjen.

nå kommer den merkelige delen for når den hadde skrudd seg på igjen så kom jeg direkte til:

Enheten din ble startet på nytt og må låses opp ved å bruke passordet ditt. du kan bruke fingeravtrykkene neste gang du låser opp enheten.
Passordet ditt Inneholder minst 4 tegn, inkludert minst 1 bokstav.

jeg får heller ikke til å skru den av da dette bare popper opp igjen selv om jeg trykker inn knappen lenge eller trykker på slå av eller start på nytt... Dette virker veldig merkelig for meg. Jeg tok selvfølgeli ut sim-kortet med engang dette skjedde, men det er umulig å slå av telefonen nå.

har ikke lastet ned noe heller. noe som har vært borti noe lignende før?
Er ikke helt uvanlig at telefoner henger seg.
Følg anvisningene her for restart, soft reset først, viss det ikke virker så følg opp med Hard Reset. Vær oppmerksom på att hard reset sletter allt på telefonen og setter programmer tilbake til OOBE (Out Of Box Experience), fjern gjerne minnekort først også

Sansyneligheten for at den er hacket vs software feil er 1/10000000000000
Sist endret av SpecialWeirdo10; 2. desember 2017 kl. 23:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.