Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 4460
Hei, jeg holder på med et prosjekt, og trenger rimelig bred borrelås, minst 10" (25,4cm) bred. Det skal være sy-på borrelås.

Er det noen som vet om et nettsted/butikk som har å tilby slikt?
Err... ta 5 stk. sånne ved siden av hverandre?

1 foot x 2" BLACK Sew-on Velcro Tape Hook & Loop

Jeg ville på det sterkeste foretrukket et helt bånd.

Edit: Og ikke noe hong kong ding dong kina kvalitet ;P
Sist endret av HeinzE; 3. oktober 2011 kl. 00:13.
Sitat av HeinzE Vis innlegg
Jeg ville på det sterkeste foretrukket et helt bånd.

Edit: Og ikke noe hong kong ding dong kina kvalitet ;P
Vis hele sitatet...
Det meste i dag lages i Hong Kong Ding Dong Kina. Det er bare det at det ikke er klistret et dyrt merke på det.

Dessuten, hvordan i helsike kan det være noen som helst forskjell på "billig-" og "eksklusiv-"borrelås?
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Det meste i dag lages i Hong Kong Ding Dong Kina. Det er bare det at det ikke er klistret et dyrt merke på det.

Dessuten, hvordan i helsike kan det være noen som helst forskjell på "billig-" og "eksklusiv-"borrelås?
Vis hele sitatet...
Det er klart det vil være forskjell på det! Type plast vil ha mye å si, hvor slitesterkt det er, hvor godt det griper osv.. Dyre merker har nok brukt lengre tid på å undersøke hvordan man lager den beste borrelåsen i forhold til billigmerker som bare lager det fort og galt så det såvidt sitter.
Hva du skal bruke den til, vil nok være mer avgjørende her.
Og hvilke lengder snakker vi om? En ting er bredden, men lengden er jo også veldig viktig å komme med =)
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Err... ta 5 stk. sånne ved siden av hverandre?

1 foot x 2" BLACK Sew-on Velcro Tape Hook & Loop

Vis hele sitatet...
Borrelåsen i linken er bare en femtedel av bredden han ettersourte...
Er vel derfor det du siterer refererer til 5 ved siden av hverandre?
Sitat av wanna-b Vis innlegg
Borrelåsen i linken er bare en femtedel av bredden han ettersourte...
Vis hele sitatet...
Etter 8 år på nFF burde du faen meg ha lært deg å lese hele innlegget...
Jeg har kjøpt borrelås i meter i hobbysjappa på stovner senter. Det var en sjappe som solgte hobbyting ala form og farge så spørr i en slik butikk.
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Sitat av bajjaz Vis innlegg
Jeg har kjøpt borrelås i meter i hobbysjappa på stovner senter. Det var en sjappe som solgte hobbyting ala form og farge så spørr i en slik butikk.
Vis hele sitatet...
som var 10 tommer BRED?
Det er snakk om ca 25 cm bredde, og ukjent lengde her altså. Ikke mange plasser man finner slikt, i allefall ikke online innad i Norge.
Sitat av toffer125 Vis innlegg
som var 10 tommer BRED?
Vis hele sitatet...
Siden jeg bare trengte 1 tomme bred så spurte jeg ikke om det, jeg er tydligvis ganske mye dummere enn deg med andre ord.
TS trenger ikke være like smart som deg og nøye seg med å spørre etter det han trenger.

Flere spørmål?
Sitat av bajjaz Vis innlegg
Siden jeg bare trengte 1 tomme bred så spurte jeg ikke om det, jeg er tydligvis ganske mye dummere enn deg med andre ord.
TS trenger ikke være like smart som deg og nøye seg med å spørre etter det han trenger.

Flere spørmål?
Vis hele sitatet...
Alle vet at slike hobbysjapper selger borrelås. Men de færreste (hvis noen), selger 25 cm bred borrelås.

Til TS: Noen linker du kan se igjennom:

http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_no...velcro&x=0&y=0
http://www.homedepot.com/webapp/wcs/...&Ntpc=1&Ntpr=1
http://www.quill.com/search/search.a...archPageType=2

Det ser dog mørkt ut