Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 523
Hei!
Jeg har lagt ut denne posten på et webforum, men jeg har erfaring av at freakere er generelt veldig gode på data, så jeg satser på å få litt hjelp her også

Jeg har oppgradert hjemmesiden min, og lagt inn et nytt theme som heter "florance by Jinsona Designs"

Det har dukket opp et problem nå som jeg skal sortere pages osv, etter installering av nytt design.

- Pagene legger seg automatisk alfabetisk, som er vanlig, men det står følgende: "Pages are usually ordered alphabetically, but you can put a number above to change the order pages appear in." - Men det går ikke
- Jeg har prøvd å legge inn plugin (My Page Order) for å fikse det, men det hjelper ikke.
- Jeg får heller ikke lagt pages under andre pages lenger...

Det er snakk om de sidene som ligger oppe på den grønne linja øverst på siden. (Home, Om meg, bokliste, blogg, osv osv)

Her er nettsiden: www.mortenhake.com

Kan noen hjelpe meg? Jeg kommer til å følge med på posten for å svare om dere har noen spørsmål...

På forhånd tusen takk!