Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1989
Hei!

Jeg ønsker å opprette et bildearkiv på nett, der andre folk kan laste opp bilder. Nå har jeg en google drive konto, der alle medlemmene kan laste opp, og det fungerer OK.

MEN det jeg ønsker er at jeg står som eier på bildene som blir lastet opp, slik at bildene ikke forsvinner hvis noen sletter google kontoen sin. Ønsker også at bildene blir lagret på min konto, slik at de som laster opp ikke trenger å oppgradere lagringskapasiteten.

Noen som har tips til en tjeneste som kan passe meg?

Kan legge til at dette er i forbindelse med en frivillig organisasjon.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
https://ifttt.com/google_drive - Google Drive triggers and actions

"New file in folder" som trigger, og opplasting til din GDrive som action
Sitat av xghost Vis innlegg
Instagram?
Vis hele sitatet...
Det er ganske mange bilder, og vi ønsker å organisere de i mapper. Regner også med at Instagram komprimerer bildene, noe som ikke er ønskelig.

Sitat av Markonan Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Takk for tipset! Skal sjekke ut hvilke funksjoner de har.

Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Flickr *titegn*
Vis hele sitatet...
Har Flickr de funksjonene jeg nevnte over? Isåfall hadde det passet perfekt! Skal sjekke det ut, takk for tipset.

Sitat av Jonta Vis innlegg
https://ifttt.com/google_drive - Google Drive triggers and actions

"New file in folder" som trigger, og opplasting til din GDrive som action
Vis hele sitatet...
Her var det mye snacks! Hvis jeg får dette til å fungere kan det være en god løsning. Takk for tipset. Det lå også veldig mange andre funksjoner som så litt spennende ut der
Flickr har mulighet for å lage private/offentlige grupper, med deling av bilder samt forskjellige album, om man trenger det
Tror det er 1TB gratis konto, plass til ganske mye med andre ord.
Har du kikket på Google photo? Der er det hvertfall mulig å sette en del regler for delte album.