Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1251


Nå synes jeg det har vært innmari mye i det siste, og jeg synes det er slitsomt å forholde seg til hva man skal kjøpe og hvem man skal kjøpe til.

Jeg vil gjerne høre hvordan dere forholder dere til alle disse dagene, og hvor mye dere bruker på hverandre.
Avtaler dere på forhånd med familie/partner hvor mye dere skal bruke?
Er man en kjip faen hvis man står på prinsippene og gir faen i hele greia?


Jeg slår av lysa på Halloween.
Jeg kjøper julegaver til nærmeste familie og kjæresten.
Jeg har kjøpt blomst i potte til mamma på morsdag, og nå sitter jeg her oppgitt over å finne på hva jeg skal kjøpe til kjæresten i morgen.

Will it ever end? Føler liksom at det blir mer pes enn kos akkurat nå
Den eneste dagen som betyr noe, er 14mars
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er kjæresten din gutt eller jente? Gavekort er alltid greit, og du kan jo ta h*n ut for å spise?
Jeg synes også slike dager er ganske teite. For det første har de fleste av oss mer enn vi trenger, og for det andre er det BARE handelsstanden som tjener på disse dagene. Jeg mener at man kan ha det hyggelig sammen, uten å bruke masse penger på gaver.
Den som bare er der
Kjøper kun gaver til foreldrene mine til jul, ellers pleie vi gå ut å spise på bursdager. Ellers ingenting annet til di andre "høytidene".
Lag en god middag, trenger ikke kjøpe noe på valentines. Bare tull.

Ett år kjøpte jeg spaghetti a la Capri og tente noe lys, funka det og.
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg dropper halloween og morsdag. Jul blir jeg med på fordi det serveres god mat, og da kjøper jeg noe til nærmeste familie (besteforeldre, foreldre, søsken, barn, kjæreste) fordi de kjøper til meg selv om jeg sier de ikke skal... Valentines må nesten feires om du vil ha sjans hos dagens jenter, men jeg kjøper ikke noe diamantring for å si det sånn. En tur på spa, hotell, utlandet, restaurant, bygge fort på soverommet osv har fungert bra for meg tidligere.
Sitat av gotta_love_dmt Vis innlegg
Den eneste dagen som betyr noe, er 14mars
Vis hele sitatet...
Du mener 17.
På valentines funker det også å skrive et kort
Jeg dropper alt utenom jula, og hadde det ikke vært for at jeg er gift og har barn, hadde jeg nok droppet jula også.
Jeg synes det er hyggelig med god mat i jula, og å besøke og invitere venner og familie, men alt styr med gaver kunne jeg fint vært for uten.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jul blir jeg med på fordi det serveres god mat
Vis hele sitatet...
Men hva gjør du den dagen det ikke lenger automagisk serveres, og du kanskje selv må servere den maten?
Sitat av Gloss Vis innlegg
Du mener 17.
Vis hele sitatet...
Nei jeg mener 14

http://m.side3.no/14-mars-er-biff-og...n/3588900.html