Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1768
Heisann freaks!

Klarte å fucke opp i dag med å skrive PIN kode feil 3 ganger på min Iphone 4s.
Normalt ville det ikke vært noe problem ettersom jeg bare kan cruise hjem og finne frem PUK koden, og det gjorde jeg også forsåvidt.

Så jeg skrev in PUK koden, fikk beskjed om å taste inn en ny PIN kode, jeg valgte da selvfølgelig den sikre måten og bestemte meg for at ny PIN kode skulle være 1 2 3 4. Deretter måtte jeg taste inn den samme PIN koden for å bekrefte at jeg ikke tastet på noen feil knapper. Piece of cake.

MEN! Så står det at det er feil PUK kode og jeg får beskjed om å taste inn PUK kode... Jeg har tastet inn PUK koden 6 ganger nå og har bare 4 forsøk igjen, og hver eneste gang kommer jeg til skjermen hvor jeg må taste PIN kode 2 ganger for så og få beskjed om at PUK koden er feil.

Bynner å bli stresset og sinnet mitt bygger seg sakte opp, faens apple ass.
Noen som har noen gode tips eller skal jeg bare løpe til elkjøpen jeg kjøpte mannskiten på?
Sist endret av gaupaz; 3. april 2014 kl. 21:18.
Hvilken mobiloperatør har du?
f.eks. hos chess kan du finne PUK-koden din på nettsiden deres når du logger inn!

MinSide under "Mitt Abonnement".
Vis hele sitatet...
Kilde: chess.no - Mangler PIN/ PUK!
no dope
gaupaz's Avatar
Trådstarter
5 0
Takker og bukker Turbolego

Virker som om problemet var at når jeg byttet fra Telenor til One call ble PUK kode også forandret
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Sitat av gaupaz Vis innlegg
Takker og bukker Turbolego

Virker som om problemet var at når jeg byttet fra Telenor til One call ble PUK kode også forandret
Vis hele sitatet...
Da du får nytt sim får du jo også ny pin kode og puk 1/2 kode
PUK-koden er kobla til SIM-kortet ja.