Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 7101
Hei folkens!

Hare bare noen få spørsmål ang. OxyContin 10MG (Hvite). Er det noe vits og skrape av ytterste skallet på denne pilla da den kun er hvit?

Vist jeg skal injisere 10mg tabelett hvor mange ml vann bør jeg blande det i og må jeg koke det, isåfall hvor lenge ?

Trenger jeg og knuse pilla først eller bare legge den i vannet og koke opp?

Håper på svar!

EDIT: og trenger jeg og bruke sitronsyre ?
Har ganske grei opiat tolleranse så trur nokk det skal gå greit.
Sitat av thelost1 Vis innlegg
Har ganske grei opiat tolleranse så trur nokk det skal gå greit.
Vis hele sitatet...
Da er vel 10mg alt for lite?
Bedre og starte lavt og sikkert og så gå oppover.

EDIT: om jeg eventuelt må koke det, Svir det ikke i åra når jeg setter den da?
Jeg har testet det før, men vet for dårlig hvordan det mekket at jeg tar ikke sjangsen på å bortforklare fremgangsmåten.
Derrimot kan jeg virkelig anbefale deg å ta det analt, det er så å si like godt å sunnere for kroppen.
Har funnet ut hvordan man injiserer det nå, bare og suge på tabeletten i ca 10 sekunder så du får vekk ytterste skallet, knuse den opp i fint pulver og legge det i en skje med vann og koke 5 sekunder, deretter brukte jeg bomullsfilter for og trekke det opp i pumpa etter det fikk kjølet seg ned. Løsningen i pumpa ble helt krystall klart.
Hva er vitsen med å risikere helsa ved å skyte en tablett som har biotilgjengelighet på 87%? Svelg/tygg nå heller tabletten med grapefruktjuice, da vil få tilnærmet samme effekt.
Sist endret av Ole2005; 25. april 2013 kl. 02:21.
Sitat av Ole2005 Vis innlegg
Hva er vitsen med å risikere helsa ved å skyte en tablett som har biotilgjengelighet på 87%? Svelg/tygg nå heller tabletten med grapefruktjuice, da vil få tilnærmet samme effekt.
Vis hele sitatet...
Har du skutt oxyer noen gang? Effekten blir langt ifra tilnærmet.
Nermeste du kommer et vanlig skudd er å ta det analt.
Sitat av Laude Vis innlegg
Har du skutt oxyer noen gang? Effekten blir langt ifra tilnærmet.
Nermeste du kommer et vanlig skudd er å ta det analt.
Vis hele sitatet...
Nei, rushet er sikkert endel større kan jeg tenke meg. Utover det vil du ikke få så veldig mye sterkere rus.
jeg har bare gjort det med 10-20mg oxy.
Å jeg VAR vandt til å spise rundt 50mg i en dose.
Det skuddet der var noe HELT annet enn å spise 5 stk.
Er ikke noe særlig rush egentig, bare en helt annen high.. Bokstavlig talt som å sveve på en sky.. Jeg brukte 3 timer på å gå en tur som normalt tar 30min(ved treig spassering) Jeg har ikke peiling på hvordan jeg har klart det, eller hvordan det så ut for forbi gående. Men fyfaen jeg trodde jeg var i himmelen..
Men skal nok aldri mer skyte det nei.. Tar det heller analt i såfall.
Det er MYE sterkere rus og skyte, en og spise disse da jeg har prøvd det, knuse dem og droppe dem også. Fikk ganske greit rush ved og injisere dem (syntes nesten det ligna litt på subutex, EDIT: ikke rushet men selve rusen). Men effekten var vell maks 2 timer. og 10mg var ikke nokk for meg så gikk ett helt brett med 10mg'ere

EDIT2: Men kan legge til at jeg ikke anbefaler noen og injisere disse tabelettene da jeg følte jeg ble litt fysisk avhengig, relativt fort.
Sist endret av random55022; 25. april 2013 kl. 23:36.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Synes det høres skummelt å injisere tabletter da man aldri får det som en vanlig injeksjonsvæske og det blir masse klumper i. Venen du setter skuddet i kan bli betent og ødelagt vil jeg tro. Disse små kornene er ganske harde selv om de er knust. Bare en tanke...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Mystery Vis innlegg
Synes det høres skummelt å injisere tabletter da man aldri får det som en vanlig injeksjonsvæske og det blir masse klumper i. Venen du setter skuddet i kan bli betent og ødelagt vil jeg tro. Disse små kornene er ganske harde selv om de er knust. Bare en tanke...
Vis hele sitatet...
Det er ganske vanskelig å få skutt klumper gjennom f.eks ei 12mm kanyle,dessuten filtreres jo dette i bomulla som skal brukes
Sitat av Baltasar Vis innlegg
Det er ganske vanskelig å få skutt klumper gjennom f.eks ei 12mm kanyle,dessuten filtreres jo dette i bomulla som skal brukes
Vis hele sitatet...
Kan ikke det der med skyting på den måten, men har sett og hørt endel om abscesser og amputerte armer på det huset der jeg har tilbringt våren. Akutt nyresvikt kan også påregnes om man ikke er skuddredd og blander alt mulig i pumpe. Prøver du å ufarliggjøre det å skyte piller, så synes jeg det er dådrlig gjennomtenkt og lite heldig. Det er ikke bra å skyte i seg en haug med bindemidler, fargestoffer og dritt!
Ikke at jeg vurderer å skyte noe som helst, men er bare nysgjerrig hva slags str på kanyler dere bruker? 16 og 18mm er jo for intramuskulære injeksjoner eller opptreks kanyler
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av pidget Vis innlegg
Kan ikke det der med skyting på den måten, men har sett og hørt endel om abscesser og amputerte armer på det huset der jeg har tilbringt våren. Akutt nyresvikt kan også påregnes om man ikke er skuddredd og blander alt mulig i pumpe. Prøver du å ufarliggjøre det å skyte piller, så synes jeg det er dådrlig gjennomtenkt og lite heldig. Det er ikke bra å skyte i seg en haug med bindemidler, fargestoffer og dritt!
Vis hele sitatet...
Abcesser får du når du bommer på blodåra og setter skuddet feil f.eks i muskel eller ved siden av blodåra,har skutt div.benzoer og de fleste vettige typer narkotika uten veneproblemer eller abcesser,kuler eller noen negative ting,Men jeg anbefaler ingen å bruke sprøyter uansett fordi det fører til sterkere avhengighet ,amfetamin,heroin,morfin,rohypnol,xanor,rivotril -disse kan skytes uten høy risiko for noe som helst,min mening!

Sitat av Mystery Vis innlegg
Ikke at jeg vurderer å skyte noe som helst, men er bare nysgjerrig hva slags str på kanyler dere bruker? 16 og 18mm er jo for intramuskulære injeksjoner eller opptreks kanyler
Vis hele sitatet...
16 og 12mm kanyler er de som brukes av "proffesjonelle" sprøytebrukere
Skal man f.eks sette steroider flytende på ampuller så anbefales større kanyler pga. tykkflytende væske og fordi medikamentet skal settes i muskel og ikke i blodårer,det fordi man også skal sette nåla loddrett inn og ikke langs under huden som ved et vanlig skudd med knark i blodårer