Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 16758
Tv2 sumo er helt LATTERLIIIG dyrt. Så hvor kan man streame det billigere?

Har forsøkt med iptv, men det var så uforutsigbart. Samme er gratis streams. Hvor kan man kjøpe et billig abb og streame i grei kvalitet??
Vpn og svensk viasat fungerer kanskje?
Vil anbefale IPtv. Koster en hundrelapp eller så i måneden
Trådstarter
Sitat av Eckhard Vis innlegg
Vil anbefale IPtv. Koster en hundrelapp eller så i måneden
Vis hele sitatet...
Følte det funka annenhver gang ass .. dødsirr
Har lest at flere brukte engelsk sky abonnement via vpn, men sky har visst blokkert mange vpner så har ikke turt å prøve selv.

Syntes det er latterlig at det koster så mye.
Kan ikke betale 700, - mnd for å se en kamp i uka.
Til sammenligning er det billigere med sesongkort på stadion enn å se kampene på tv i norge.

Skriv gjerne om du finner en grei løsning!
Sist endret av Yohoja; 29. august 2021 kl. 20:20.
leter febrilsk selv etter en iptv som ikke buffrer hele tiden ..
Kan sende deg en side når jeg kommer meg på pc’n imorra.
Sitat av hestpåpinne Vis innlegg
Vpn og svensk viasat fungerer kanskje?
Vis hele sitatet...
Joa, men svensk viaplay har mistet rettigheter til champions league så den er litt å tygge på. Hvor i norden finner man en litt rimelig måte å se det man vil av champions league om dagen?
rapidtvswiss fungerer bra, aldri noe buffer tv2 sine pl sendinger kan være i litt lav kvalitet men man kan se engelske eller svenske sendinger istedenfor. Bruker denne selv med smart ip tv app.
Sist endret av Kastebort; 30. august 2021 kl. 00:48.
Interessert i dette selv, men bare pass på med det å dele lenker. Hvert forum/delingstjeneste jeg har sett deling av lenker om streaming av ettertraktet sport har fått sanksjoner kun fordi medlemmene har publisert. Men jeg har funnet noe «greit» ved å google med soccer istedenfor. «Reddit soccer stream» på google ga meg noen sider hvor du kan velge streams. Anbefaler å ihvertfall ha adblock, men helst bruke brave som nettleser.
Sky er ganske billig, men om jeg har skjønt det riktig så krever det en britisk adresse for å bestille. Så om du har noen venner i England kan du kanskje bestille igjennom de. Dog usikker på om du trenger VPN eller ikke.
Footybite.cc jævlig mye popups men etter klikka bort noen av de så dukker kampen oppfunker drit bra og bra kvalitet sett premier leauge på det 2siste sesonger
Sist endret av Rognkjeksa; 30. august 2021 kl. 10:41.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Tror sky og vpn blir løsningen da IPTV var katastrofe sist jeg prøvde for noen mnd'er siden. Det var ganske nøyaktig 50/50 om det gikk å streame der eller ikke.
Husk at Sky kun sender utvalgte kamper. Bedre å finne noen som sender alt sånn som tv2 gjør. Viasat kanskje?
Sitat av hestpåpinne Vis innlegg
Husk at Sky kun sender utvalgte kamper. Bedre å finne noen som sender alt sånn som tv2 gjør. Viasat kanskje?
Vis hele sitatet...
Hører mye om viasat, men det er svensk viasat da med vpn? Eller?
Jepp. Svensk Viasat. Tror de sender CL også. Aner ikke om det fungerer med vpn, men vil tro det.
sensus iptv fungerer utmerket for meg, 10 euro i mnd, norske kanaler og ett hav av utenlandske
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg brukte svensk Viasat med VPN frem til for noen måneder siden. Som noen andre har nevnt mistet Viasat rettighetene til Champions League for litt siden, så da var det ikke noe vits lenger. Drømmen er fast og forutsigbart PL óg CL i god kvalitet, men billigere enn TV2.

Har noen prøvd Sky (med vpn) med hell??

Venter spent på svar
Søk på #PremierLeague på Twitter eller lignende, så dukker det alltid opp ulovlige live streams.
▼ ... over et år senere ... ▼
IPTV, du finner alle kanaler der
www.livegotv.org
Bruk rabattkode HB2023 så haru 1år for 300kr. Flere jeg kjenner som bruker og den funker veldig bra til all sport.