Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 15184
Hei!

Lurer på om det er noen trivelige sjeler fra Møre og Romsdal (helst Molde/Kristiansund og omegn) som har tenkt seg til TG14? Vi er et par som skal vei, alder 19 og 16, men har ingen sikker måte å komme dit på enda. Lurte på om det er mulig for skyss med noen, siden jeg ikke har bil eller lappen.

Spytter selvsagt inn penger for bensin/diesel både på vei dit og veien tilbake.
Enkleste du gjør er å ta fly til Gardermoen og tog videre til Hamar. Pakk tingene dine godt så er dette både en behagelig og rask tur!

Hvis ikke får du komme deg til Førde, S&F, og joine minibussen vår.
Sitat av fisk23 Vis innlegg
Enkleste du gjør er å ta fly til Gardermoen og tog videre til Hamar. Pakk tingene dine godt så er dette både en behagelig og rask tur!

Hvis ikke får du komme deg til Førde, S&F, og joine minibussen vår.
Vis hele sitatet...
Fly til Gardermoen kan være litt tricky. Jeg har en stasjonær PC, skjerm, en bagg med ledninger + en bagg med nødvendigheter jeg har tenkt å ha med. Dette overgår vel kanskje limiten SAS har på hver passasjer. :P

Holder jeg meg til offentlig transport må det bli buss til Åndalsnes og tog til Hamar. Noe ukomfortabel tur, men definitivt det billigste alternativet (toget koster 249)

Hvis alt annet feiler, hopper jeg på nærmeste buss/tog til Førde og minner deg på tilbudet ditt!