Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2271
Trenger hjelp til å finne en bra gaming mus til under 1000 lappen har ikke noen criterias på merker men den skal ikke være trådløs, Takk. ;D
Kjøp deg Logitech G500! Denne gaming musen er for dem som er høyrehendte. Formen passer perfekt for hånden og designen er flott! God sense med høy DPI(5700 dpi). Medfølger småe vektbrikker som du kan selv stille inn og bestemme hvor tung musen skal være. Ved venstre klikken så har man de sensitive knapper som er lette å trykke på og styre på sensen din. Ved tommelsiden så har du de 3 ekstra knappene som du kan bruke som hotkey. Sett de knappene på uansett program som du ønsker; VT, TS, vlc osv.
Razer DeathAdder er et solid valg.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
G500 eller Mionix Naos 5000.
Spørs på bruk, MMO/FPS-gaming? Hvis MMO anbefaler jeg deg razer naga, den er litt uvant i begynnelsen, men plutselig så klikker den bare på plass, jeg har ikke klart meg uten den etter at jeg kjøpte den for ett år siden, og den er enda like god den dag i dag, strålende fornøyd. Hvis det går mer i FPS ville jeg satset på g500 som nevnt tidligere.
Roccat Kone+ er flott, den er vel ikke så bra til MMO spill, men perfekt til FPS spill. Den ser bra ut, du kan programmere alle knappene til ditt ønske og du kan bytte farge på den via programvaren. Den har en sensitivitet på 6000 DPI og det følger med mange vekter som du kan feste på musen om du liker litt tyngre mus. Eneste minus er at den er litt dyr, men den koster mindre enn 1000 kr.
Sist endret av azeller09; 1. september 2012 kl. 01:48. Grunn: +++
Jeg har Razer Spectre Starcraft II Gaming Mouse: http://www.pcworld.com/article/21211...ing_mouse.html

Jeg synes overgangen fra en standard HP-mus som jeg spilte med i 5 år før jeg byttet til denne, var veldig stor, men når man ble vant til det, ble det plutselig mulig å gjøre alt fra spilling til klikking rundt på ting med mye mer presisjon og med en mye større hastighet. Jeg er veldig fornøyd med den, og prisen er utrolig grei.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
kan anbefale rat7 på det varmeste, den kan justeres i alle vinkler og kanter, for å passe akkurat din hånd, og din holdemåte.
Jeg anbefaler MS intellimouse explorer 3.0 som en økonomimodell, og Steelseries Xai for høyere dpi. Om du dog vil ha to tusen grønne lys med diskoeffekt er dette feil utstyr for deg. Ellers ligger de begge veldig, veldig godt å de fleste hender, og er relativt enkle og gode.
microsoft intelli 3 er garantert det beste spill musa
Takk alle sammen

Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
G500 eller Mionix Naos 5000.
Vis hele sitatet...
Elsker hvordan Mionix Naos 5000 ser ut tusen takk
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av Lanor Vis innlegg
Takk alle sammen


Elsker hvordan Mionix Naos 5000 ser ut tusen takk
Vis hele sitatet...
Den er utrolig digg! Kan også anbefale musematten dems, er en flott kombo med den musa.

Men ikke la utseendet gå foran funksjonallitet.
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Den er utrolig digg! Kan også anbefale musematten dems, er en flott kombo med den musa.

Men ikke la utseendet gå foran funksjonallitet.
Vis hele sitatet...
Nei da men jeg har nesten bare sett muser som ser helt dopa ut eller har for mange binds
Sist endret av Lanor; 1. september 2012 kl. 12:34.
Har denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=492992

Kjempekjekk å ha når man spiller for eksempel LoL eller Diablo III, syns nå jeg!
Økonomisk: Microsfot Intelli 3.0
Best: ZOWIE EC1

Regel #1: Unngå alle flashende unødvendige bullshit muser med 900-micro knapper osv. Det vil si cirka alle muser fra Razer og R.A.T blandt annet. Steelserier, Microsoft og ZOWIE derimot vill jeg si er de som lager muser med minst bullshit l337 effekter som bare distraherer deg. ZOWIE har forresten også verdens beste musematte (Ikke bare personlig mening, google it)

Begge to har helt lik form, formen som foretrekkes av omtrent alle profesionelle CS 1.6 spillere jeg vet om og som ligger perfekt i hånda. ZOWIE har litt bedre kvalitet på både laseren og delene though + med veldig mange features som ikke krever half-assed software, selv sverger jeg til min trofaste Microsoft Intelli 3.0
Sist endret av Juicekongen; 1. september 2012 kl. 15:52.
Slenger med på denne tråden her, noen som vet om en bra mus som OP etterlyser men som er laget FOR venstrehendte?
Sitat av Flaskeposten Vis innlegg
Slenger med på denne tråden her, noen som vet om en bra mus som OP etterlyser men som er laget FOR venstrehendte?
Vis hele sitatet...
Razer Deathadder Left-Handed
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av Flaskeposten Vis innlegg
Slenger med på denne tråden her, noen som vet om en bra mus som OP etterlyser men som er laget FOR venstrehendte?
Vis hele sitatet...
Jeg er venstrehendt, men har alltid brukt musa på høyre side.
Jeg forstår ikke helt hvordan man skal få brukt et OS interaktivt med venstrehånda på musa? Den er jo til hotkeys. Og hvordan er det med gaming?

"forvirret"

Ellers så er denne HER vistnok god, og er for begge hender.
The lab series
Forman's Avatar
Får vell bære dra ut ikvell å ta deg en titt
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
R.A.T. 7

Funker knall, justeres etter din hånd slik at den passer perfekt.