Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 763
Anonym bruker
"Misunnelig Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg holder på og slutte med heftige greier. Jeg MÅ ha noe. Helst i sprøyte. Har både rivotril og xanor. Hvordan er det å skyte? Hvordan evt filtrere osv? Er det noen større fare å skyte rivo/xanor enn andre ting?
Anonym bruker
"Ferdig Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du finner det du lurer på i tidligere forum.
Ingen av stoffene vil løse seg særlig i vann.
Virkestoffet blir sittende i filteret. Skal du absolutt skyte, så få i deg filteret og all bunnslam oralt etterpå, for skuddet får du ingenting ut av.
Er det ikke noen typer te-ekstrakt du kunne brukt, ikke nødvendigvis Earl Grey, men tenkte noen av disse grønne teene som omdannes til koffein i kroppen, er det yarba mate el.l det heter? Det er nok noe her som er risikabelt å få direkte i blodomløpet, men er i denne gaten jeg ville utforsket om jeg skal prøve empatisere med din situasjon. Selvsagt vær forsiktig her, bare ville trodd ting i nedkjølt tevann kunne vært trygt i små mengder, samt ha en viss effekt som ikke ville være overbærende med gjenbruksglede. Alternativt kan ting som Ibogain (har jeg hørt) eller muskatnøtt (har jeg prøvd) gjøre deg direkte lei av å være påvirket og føle seg rett og slett "mett". Alt dette er individuelt, alle reagerer forskjellig selv på de samme tingene, så ta det jeg sier med en skje salt (ikke litterært)
Anonym bruker
"Misunnelig Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker for svar.
Tar det oralt