Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2247
Lurer på hva folket hodler.
btc, eth, sol og en alt coin på solana chain.
Kjøper regelmessig på disse, men btc og eth er priotert.
Ekstra sparepenger i Cardano, kjøpt mellom 7-14,- når det var på vei opp i fjor vår. Diamanthender med planer om å holde det "evig".
Absolutt ingenting.
Skulle vært millionær, men droppa handelen, da jeg slet med nettforbindelsen den dagen.
Trådstarter
30 2
Skjønner skjønner. Selv har jeg litt i btc og eth. Samtidig som jeg ser på alt coins som f.eks. QNT, HBAR og ALGO ettersom det ryktes at disse skal bli iso 20022 kompatible.
BTC, ETH og SOL. Nå venter jeg vare på at BTC skal hå enda litt mer ned, så skal jeg handle litt til.
Akkurat nå holder jeg bare USDC, men venter på en ny sjanse til å pakke baggen med solana, eth og matic + diverse gaming og metaverse shitcoins
The world is my enem
Jeg kjøpte litt cryptocurrency rett før den falt kraftig så for min del lar jeg det bare stå. Gidder ikke å selge med såpass tap. Da går jeg heller ned med skuten .
Sist endret av NeverAgain; 31. august 2022 kl. 00:27.
Bare sjekk ut de mange krypto bankene og se hvordan de har utviklet seg de sisite årene.. Sp banken gir vi han ikke. Den er den eneste "Bergen" bankene.

Anbefaler Sbanken, Voss Sparebank og Sør Sparebank ved handling relatert til Kryptovaluta.
Sist endret av einsteindragon; 31. august 2022 kl. 01:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Nanobob Vis innlegg
Skjønner skjønner. Selv har jeg litt i btc og eth. Samtidig som jeg ser på alt coins som f.eks. QNT, HBAR og ALGO ettersom det ryktes at disse skal bli iso 20022 kompatible.
Vis hele sitatet...
Hva er iso 20022?
btc men får min nye ledger snart da blir det omgjort til eth, tror den vil stabilt være mer sikker enn btc fremmover.
Bitcoin og Monero, da det er de to jeg har sett flest kriminelle bruke. Har ikke tro på crypto som noe annet enn et alternativt betalingsmiddel for kriminelle, så derfor handler jeg ikke noen andre crypto.
Xrp , bitcoin , etherium, qnt, casper, cardano, hbar, ,cronos

Busdx og xfuel