Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1134
Har googlet å leitet etter en Discord server jeg føler jeg passer i. Vet de fleste går i spill, mange er bare tull, useriøst å mye mobbing.
Har sett Freak har en egen server, men mye fokus på andre ting en hva jeg leter etter. Jeg ønsker finne en seriøs server hvor man respekterer og er grei mot hverandre. Der man åpent kan prate om temaer rundt mental helse, rus, og også bare chatte om vanlige ting. Kanskje finner man noen nye venner med samme interesser osv.
Noen som vet om det finnes en typ slik server? Evt hvor jeg kan finne en?
Er det noe interesse for å få laget en slik server om det ikke allerede finnes en sånn?
Hva du spør om min venn er umulig! Kanskje du finner noen discords som er HEAVILY moderated men er filtert til grader at den er fake. Evt, finner du en kult discord
Slike servere kunne du finne for en del år siden men ikke i dag. Beste sjansen får du av å bli venner med folk igjennom online spill og håpe at de har en vennegruppe på lager eller starte opp en selv.
Gi Freak sin server en sjanse til. Ut i fra din beskrivelse føler jeg at den kan passe.
Sist endret av BigFigWasp; 31. juli 2022 kl. 11:33.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Vi diskuterer jo alle de temaene på freak. Flere ganger har de dukket opp.

Jeg har en liten frekk teori: Du vil diskutere mer enn bare bruk av rus, du vil ha aksept for kjøpt og salg også.. det fører med sine helt egne risikoer.
Sist endret av Dodecha; 31. juli 2022 kl. 11:58.