Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1371
Noen andre som opplever at svelging plutselig kan bli veldig vanskelig når man spiser på heroin? Mat altså, ikke svelge heroin.

I går spiste jeg en slik aunt mabel muffin litt fort og skulle til å svelge der det bare satte seg som en klump halvveis mellom munnen og et av de der rørene. Normalt drikker jeg masse vann så det blir skylt ned men denne gangen funka det ikke og jeg fikk litt sånn halvpanikk og før jeg visste ordet av det lå det halvveis tygd muffins og vann utover hele bordet.

Skjedde i dag og med et eple. Er vel bare å spise saktere og mindre biter men dere vet, bedre å klage litt så det så. Jeg vil snakke med eieren…
kanskje isteden for og tyne og tygge i deg så kan du ta deg god tid og latt hver bit smelte i munnen før du svelger
Jeg har ikke erfaring på området, men vil tro at kanskje svelgerefleksen kan påvirkes noe og bli svakere. Vært nøye med å tygge ekstra godt ved en senere anledning. Det er grusomt å sette mat i svelget, uavhengig av årsak.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut som angst for meg
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Høres ut som angst for meg
Vis hele sitatet...
Det at jeg ikke fikk svelget unna fordi det bar en obstruksjon u halsen selv vann ikke fikk unna høres ut som angst? Assa man kan jo få litt noia av det når det står på og vannet legger seg oppå matklumpen istedet for å skylle det ned.

Tenkte der var noe med at enkelte muskler blir helt udugelige. Det hsr skjedd mange gangen både med og uten stoff. Får tygge mer tenker jeg
Heroin vil jo hemme finmuskulaturen i mage og tarmsystemet, som er årsaken til forstoppelse på og diare som rebound, Kanskje du hemmer noe av fine autonome muskler assosiert med svelging av mat?
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Det at jeg ikke fikk svelget unna fordi det bar en obstruksjon u halsen selv vann ikke fikk unna høres ut som angst? Assa man kan jo få litt noia av det når det står på og vannet legger seg oppå matklumpen istedet for å skylle det ned.

Tenkte der var noe med at enkelte muskler blir helt udugelige. Det hsr skjedd mange gangen både med og uten stoff. Får tygge mer tenker jeg
Vis hele sitatet...
Ja det kan være angst. Angst kan gjøre at du får problemer med å svelge.
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heroin er ikke muskelavslappende sånn som feks benzo, hadde du spist en stor mengde med feks diazepam ville det vært mer sannsynlig at det spillte inn.

Ved mindre du er så stein at du faktisk nodder ut mens du skal svelge så tror jeg ikke heroinen har så mye å si.

Ville heller tro at du har utviklet en type angst for å ikke få svelge og at det er dette som kicker inn fra tid til annen. Skjer dette en gang er det nok til å få angst for at det skal skje igjen, deretter får du økt fokus på dette når du skal svelge også skjer det igjen fordi du overtenker noe som skal gå automatisk.

Dette skjedde med meg en gang etter jeg satt noe fast i halsen. Fikk kun i meg flytende næring i flere måneder og det var et helvete å begynne å spise igjen.