Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1522
Anonym bruker
"Rede Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Leste en her som skrev orfiril har ruspotensiale. Stemmer det? Hvilke doser?
Leste du det her på freak? har du link? Det er sikkert et ørlite potensial, da valproinsyre øker GABA i hjernen. Vil dog tro at du må opp i potensielt livsfarlige doser.
Jeg nevnte Orfiril i en tråd, ja. Men det var tilknyttet abstinenser av valium. Brukes på avtrapping sammen med benzo på institusjon. Jeg hadde god effekt av orfiril etter jeg ble skrevet ut for nedtrapping med valium. Får ingen rus av den. Men har du lite GABA i hjernen etter benzo-misbruk virker den fint ved av GABA øker i hjernen. Da som medisin og ikke for rus.
Åå, okay. Har selv fått det i behandling, men det var for å forebygge kramper pga alkohol. De siste to gangene har de sagt at de har gått vekk i fra å bruke orfiril til det formålet, men jeg fikk det likevel den ene gangen når jeg sa jeg ville ha det. Synes helt klart det var mindre ubehagelig når jeg fikk orfiril de første 6-7 dagene. Startdosen jeg fikk var 600mg tror jeg, og det ga hvertfall ikke noe rus.