Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2020
Hei

Er det farlig og ta 300 Mg Lyrica sammen med 5 Mg Stesolid? Hva kan jeg oppnå med tanke på rus?
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Ikke farlig. Litt trøtt og surrete i toppen kanskje
Trådstarter
5 0
Takk for svar. Jeg lurte på hva som kan booste Lyrica? Noen sier energidrikk, stemmer det?
Sist endret av Sexdyret; 15. mars 2022 kl. 19:18.
Lyrica booster mye stoffer, spess benzo, cannabis og opiater. Har også hørt energidrikke/koffein booster lyrica, uten at jeg har merka det spess selv. Personlig liker jeg godt å kombinere lyrica med benzo og cannabis
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Litt utenfor hva ts spør om, men er lyrica vanskelig å få på resept om dagen? Sliter med abstinenser etter nedtrapping av vival 20 mg daglig i 2 år, trenger noe som hjelper utenom quetiapin og lignende.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Litt utenfor hva ts spør om, men er lyrica vanskelig å få på resept om dagen? Sliter med abstinenser etter nedtrapping av vival 20 mg daglig i 2 år, trenger noe som hjelper utenom quetiapin og lignende.
Vis hele sitatet...
Ikke begynn med Lyrica for vival-abstinens. Vival har milevis lengre halveringstid, og egner seg best som nedtrappingsmedisin alene. Hør om du får orfiril. C-prep som øker GABA.
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av urunderarrest Vis innlegg
Ikke begynn med Lyrica for vival-abstinens. Vival har milevis lengre halveringstid, og egner seg best som nedtrappingsmedisin alene. Hør om du får orfiril. C-prep som øker GABA.
Vis hele sitatet...
Takker for svar. Skal lese litt om orfiril nå.
Anonym bruker
"Hoppende Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av urunderarrest Vis innlegg
Ikke begynn med Lyrica for vival-abstinens. Vival har milevis lengre halveringstid, og egner seg best som nedtrappingsmedisin alene. Hør om du får orfiril. C-prep som øker GABA.
Vis hele sitatet...
Har nettopp fått orifil for epilepsi og jeg merker bokstavelig talt null rus av det. Har dog kun tatt lave doser(300mg).
Er det ruspotensiale i det? Isåfall hvor stor dose?
Trådstarter
5 0
Jeg tar av og til tre Lyrica, 150 mg i hver kapsel. Dette gjør jeg for å få en skikkelig timeout i hodet da jeg lider av Generalisert angstlidelse. Legen har foreskrevet Lyrica med en dose på 1 kapsel daglig. Til helgen skal jeg drikkelitt øl og vin, og tenker da på å ta tre kapsler Lyrica ca 2 timer før jeg begynner å drikke. Vil alkoholen booste Lyricaen i tilfelle? Vil f.eks 4 stk 5mg valium gi rus alene? Er det noen som har noe svar på det, så er jeg veldig takknemlig. Jeg har også 4 stk Valium, 5mg liggende og vil i tilfelle disse booste Lyrica? For øvrig vil jeg takke for svarene så langt.
Sist endret av Sexdyret; 17. mars 2022 kl. 01:34.
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alle de 3 påvirker GABA i nervesystemet ditt så du skal være veldig forsiktig med å blande disse, hvertfall alkohol.