Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 2601
Hei, nå som dying light 2 kom tenkte jeg det var på tide og børste støvet av min ps4 og kjøpe både dying light 2 og ps plus så jeg kan spille andre online spill igjen i samme slengen

maskinen har stått i tv benken uten og være påslått i ett års tid nå.
når jeg slo på maskinen kom det opp en feilmelding etterhvert om at ekstern harddisk ikke kunne kobles til eller brukes eller ett eller annet slikt.

når jeg går inn på innstillingene for og formatere harddisken, så kommere det opp " kunne ikke formatere denne usb-enheten som utvidet lagringsområde. Bruk en USB-enhet som oppfyller følgende krav.
- USB 3.0 eller nyere
- Lagringskapasitet tilsvarende minimum 250gb maksimum 8TB ( Min er på 2TB og skal ha god plass )
- Direkte tilkoblet ps4 "

jeg finner harddisken siden jeg kan prøve og formatere den osv... den er bare ikke mulig og koble til på en måte ?

Noen som har vært borti og har fikset ?

Litt kjipt og må drive og sortere ut og slette unna og laste ned spill etter hva jeg føler for den dagen..