Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 3953
Er en gutt på 20 og har aldri gjort noe med ei jente før, men hun ville komme hjem til meg for å pule. Har aldri klina med ei jente en gang lol. Har null peiling rett og slett, spesielt i soverommet. Planen er å kjøpe inn noe alko og kanskje se en film elns, selv om det blir lite film seeing hah. Alle tips tas i mot.
Er dama jomfru og?
Sitat av kalkunpromp Vis innlegg
Er dama jomfru og?
Vis hele sitatet...
Nope hun har en del erfaring.
Sitat av mordi123 Vis innlegg
Nope hun har en del erfaring.
Vis hele sitatet...
Du må bare gå i det, nå eller aldri. Går det til helvette, så prøver du med en annen dame.

Vet ho at du er jomfru?
Sitat av kalkunpromp Vis innlegg
Du må bare gå i det, nå eller aldri. Går det til helvette, så prøver du med en annen dame.

Vet ho at du er jomfru?
Vis hele sitatet...
Ja hun gjør det, eneste jenta jeg har møtt som ikke har noe problem med at jeg er jomfru
Sitat av mordi123 Vis innlegg
Ja hun gjør det, eneste jenta jeg har møtt som ikke har noe problem med at jeg er jomfru
Vis hele sitatet...
Da kan du bare slappe av. Ho vil nok ta styringen, så kan du bare nyte det.

Jævlig kleint for deg blir det nok, men første gangen er slik for alle.

Alko vil hjelpe på at du mister noe av redselen og angsten.
Sist endret av kalkunpromp; 3. februar 2022 kl. 02:10.
Ta det rolig er mitt tips, penetrering burde ikke være et mål i seg selv ved de første seksuelle opplevelsene man har, eller man har med en person, men for all del kjør på om det føles riktig i øyeblikket.
Sist endret av Snilepisk; 3. februar 2022 kl. 02:23.
Sitat av mordi123 Vis innlegg
Ja hun gjør det, eneste jenta jeg har møtt som ikke har noe problem med at jeg er jomfru
Vis hele sitatet...
Hvorfor har de andre jentene et problem med at du er jomfru??
Sitat av Bolebenny Vis innlegg
Hvorfor har de andre jentene et problem med at du er jomfru??
Vis hele sitatet...
Har ikke peiling, sier de er ute etter noen med litt mer erfating på den fronten.
Sitat av mordi123 Vis innlegg
Har ikke peiling, sier de er ute etter noen med litt mer erfating på den fronten.
Vis hele sitatet...
Prøv og hold deg unna alkohol . Ja den lammer angsten men du risikerer og drite deg fullstendig ut med at pikken går rett opp og ned igjen når du penetrerer hu da du føler mye mindre . Dette trenger jo ikke skje med deg men skjedde meg og slet med det samme som deg før. Ta deg heller en sobril første gangen

Lykke til og heier på deg
Sist endret av Moneyking; 3. februar 2022 kl. 04:54.
Bruk kondom og om det frister og hu er ivrig så putter du den inn så fort klærne er av.

Du orker defintivt å komme mer enn en gang om dere koser dere så ikke stress med å komme for tidlig.

Sleng på ny kondom og kjøøør. Knull som en kanin, kom, kast kondom, ta på ny - gjør det som en hund og kom og repeat igjen også du, ikke tenk at dere skal bli forelska - dere skal knulle!

Husk å mat fruen etter sexen og vær tydelig på at dere skal gjøre dette igjen om du koste deg med henne

Ikke drikk alene før hun kommer, ha kjølig drikke klar og spør om dere ikke skal ta et glass før dere begynner.

Om du er en skikkelig ivrig kar kan du snike litt olje på ryggen hennes og massere det nedover rundt hoftene, oppover rumpa og repeat, unngå fitte og spesielt anus så blir det digg for henne og litt teasete, få henne på fanget ditt og gjør dette, det er sygt naice
Husk en ting, dette er sex, ikke nødvendigvis kjærlighet. Jeg kjenner mange som har fått problemer med å akseptere at sexen ikke førte til at et forhold ble etablert eller lignende.

Jeg har også opplevd det. Da jeg fikk vite at hun bare ville pule de tre gangene vi gjorde det, og nå hadde gått over til noen andre, følte jeg meg sviktet og såret. Nå har jeg blitt voksen og ser tilbake på det, jeg burde ikke forventet så mye. Jeg burde ha gått inn i det uten forventninger, slått av følelsene mine eller noe slikt.

Et annet tips: Ikke ta deg en håndjager innenfor de siste 24 timer før dette skjer.
Føkk alkohol,her vil du være tilstede, google hvordan du kan bli god i Oralsex og ikke skynt deg. Kos, stryk, vær kjælen. Dere skal begge komme i mål her, så om du kikker på litt vitenskap om hvordan du kan tilfredsstille henne med munnen så er det tipp topp, for det kan hende du enten A: blir ferdig fort, dette er normalt, eller B: du kan få problemer med å få den opp fordi du stresser eller overtenker. Dette er OGSÅ normalt og vil gi seg med tiden.så da er det fint med en plan C.:Oral.
Takk for tips alle sammen!
Update? Vil hun se deg igjen?
Om man rett ut har avtalt å pule så er jo dialogen så klar at man kan spørre hva hun liker og forventer.
Sitat av colakork Vis innlegg
Bruk kondom og om det frister og hu er ivrig så putter du den inn så fort klærne er av.
Vis hele sitatet...
Stakkars damene om det er sånn du har sex!
Hvor ble det av foreplayet?

Nei bruk heller god tid på å kjærtegne og tilfredsstille slikke fingre henne lenge før du putter pikken inn! Damer blir kåte må mye mer gradvis måte enn menn så selvom du er sprengkåt og klar kan du banne på at hun trenger mere tid for å komme dit. Ikke la hun stimulere deg til point of no return før hun selv har kommet, bare fjern hånda hennes eller forklar situasjonen om at du vil ta det sakte ellers blir du tidenes skuffelse om du putter kukken inn så fort klea er av når hu ikke engang har rukket å bli kåt nok og du kommer etter et halvt minutt og hun ligger igjen der å lurer på hvorfor hu gadd.
Ja mista du dommen?
Husker første kjæresten jeg hadde som sex også var involvert. 15 år. Jeg hadde debutert på fylla som fjortenåring og det hadde gått fint. Men når jeg skulle ha sex med kjæresten, vi var sammen i 2 mnd før hun følte seg klar. Og vi skulle sette u gang, og junior svikter. Prestasjonsangsten er et faktum. Prøvde å gi henne oralsex men hun var ikke komfortabel med å ha hodet mitt der nede av en eller annen grunn. Å det finnes ikkr grenser for hvor mye kløning det kan bli de første gangene. Jeg hadde og en tendens til å ikke klare å komme med nye partnere, og slikt kan bli en ond sirkel hvor man tenker for mye på hva som går galt

Løsningen er KOMMUNIKASJON. Snakk med hverandre om hva dere vil, hvs dere liker og ikke lek verdensmester. Blir det litt knot så le av det og gi henne et betryggende kyss for eksempel. Det skal være deilig og gøy, ikke stressende og prestasjonsangstete.
Sitat av Freskern Vis innlegg
Ja mista du dommen?
Vis hele sitatet...
Nei hun meldte avbud kvelden før, gøy