Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4599
Er det mulig å bare kjøpe fifa en gang å få den på både ps4 og ps5? mener på at du kunne kjøpe cd i fjor (fifa 21) som passa til både ps4 og ps5, men det går ikke i år ser det ut som. Men går det kanskje å kjøpe fifa 22 innpå ps4 så logge inn på samme bruker når jeg får ps5 sånn at jeg får spilt det der og?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Ja du kan bruke samme disk på PS5 også og konto, er jeg hvert fall ganske sikker på.
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Ja du kan bruke samme disk på PS5 også og konto, er jeg hvert fall ganske sikker på.
Vis hele sitatet...
Snakka med noen som jobber på elkjøp, og han sa jeg måtte kjøpe ny fifa 22 til ps5
Uansett om en PS5 kunne spilt av discen eller ikke har vel ikke noe å si, det er jo PS4 versjonen som spilles? For å få fullt utbytte av en PS5 er jeg rimelig sikker på at man må kjøpe spesifikt PS5 versjonen.
Noen som kan forklare hvorfor fifa 22 for PS4 koster 699 på PStore og 399 på elkjøp? Standard versjon.
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Uansett om en PS5 kunne spilt av discen eller ikke har vel ikke noe å si, det er jo PS4 versjonen som spilles? For å få fullt utbytte av en PS5 er jeg rimelig sikker på at man må kjøpe spesifikt PS5 versjonen.
Vis hele sitatet...
hva om du kjøper den innpå playstation da? samma greia da tror du?
Sitat av pikkoras Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Takker