Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1561
Er det vanlig at lys heroin har svarte prikker? Isåfall hva er dette?
Har sett mørke ...partikler eller hva jeg skal kalle det, i lysere heroin. Det gikk i skjeen like godt det.
Hva er det? Vet ikke helt. Små planterester som klumper seg sammen? Sand? Opium som ikke ble med i den kjemiske reaksjonen til heroin. Er ikke helt sikker.
Men noen typer ser det ut til at disse sorte prikkene blir liggende igjen etter filtrering.
Om du snorter eller skyter eller røyker, jeg ville ikke tro dette er det man bør bekymre seg for.
Det er en god stund siden jeg har rørt Heroin. Utelukkende røyking.

Jeg har hørt det er Opium, og har selv erfart at stein med mye mørke flekker er betydelig bedre enn for eksempel brunt, ensfarget pulver.

Jeg vil også påstå at det er lurere å ruse seg på f.eks Subutex enn dop både ifht virkningstid og pris
Om toleransen er lav/ingen vil rusen være tilnærmet sammenlignbar om man ikke injiserer. Eller, rusen på Subutex kan være meget behagelig og man slipper å jage som man gjerne gjør når man bruker dop ettersom Buprenorfin varer så lenge. Lavere risiko for pustestans. Flere pros enn cons med andre ord.
Men om man først er på kjøret bryr man seg lite om cons, hehe.

Begge deler er en kamp å komme seg av om man først hekter seg.
Sist endret av krystallkongen; 25. april 2021 kl. 19:41.