Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1664
Hei. Jeg har gått på urinprøver en stund. Jeg har fått et tilbakefall, og har derfor ikke dukket opp de siste gangene.. Jeg tenker at om jeg fortsetter å «skulke» nå forstår de jo at jeg har fått et tilbakefall, og det er det siste jeg vil.. Er det noen som vet hvordan man kan jukse på urinprøver? Få falske negative svar. Det skal sies at dama på rusteam skal se på meg mens jeg pisser, så det er ikke bare å få noen andre til å tisse i koppen å levere den
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare å tørke opp og komme seg på rett kjøl igjen
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bare å tørke opp og komme seg på rett kjøl igjen
Vis hele sitatet...
Ja, i know.. Har fått tilbud om behandlingsplass. Problemet er (om jeg kan få lov til å syte) at jeg ikke vet hvordan jeg skal takle livet rusfri akkurat nå. Så da spør jeg om tips til falske up istedenfor
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Dopegurl Vis innlegg
Ja, i know.. Har fått tilbud om behandlingsplass. Problemet er (om jeg kan få lov til å syte) at jeg ikke vet hvordan jeg skal takle livet rusfri akkurat nå. Så da spør jeg om tips til falske up istedenfor
Vis hele sitatet...
Du mister vel behandlingsplassen om du fucker opp. Skjønner livet ikke er så greit akuratt nå men akuratt nå er en tid som går over i fremtiden og det er fremtiden din du skal tenke på og hva som må gjøres for at den skal bli bra som å holde seg rusfri
Det klarer du, er bare hodet som fucker med deg
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bare å tørke opp og komme seg på rett kjøl igjen
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du mister vel behandlingsplassen om du fucker opp. Skjønner livet ikke er så greit akuratt nå men akuratt nå er en tid som går over i fremtiden og det er fremtiden din du skal tenke på og hva som må gjøres for at den skal bli bra som å holde seg rusfri
Vis hele sitatet...

Det stemmer.. Jeg har ikke takket ja til plassen heller. Jeg ser ingen grunn til å gå inn der om motivasjonen ikke er på topp. Motivasjonen må være 100% tilstede, hvis ikke kommer det dessverre ikke til å funke likevel.. + at jeg da tar opp plassen til noen som både virkelig ønsker og trenger plassen. Da er det i mine øyne bedre å vente til motivasjonen er der. Forrige gang jeg prøvde å bli clean klarte jeg meg i nesten et år (med noen sprekker), og jeg følte da at motivasjonen var der, men likevel klarte jeg det ikke.. hvordan skal det da være mulig uten den motivasjonen?
▼ ... over et år senere ... ▼
Høres ut som om du har hatt feil motivasjon. Visst motivasjonen var noe annet enn å få det godt med hvem du er og kunne gå med rak rygg og fortelle seg selv. Om man ikke er like god som andre så er man iallefall ikke verre. Stå på, snakk med noen om hvorfor du ønsker å bli rusfri. Skriv en for og imot liste, finn tilbake igjen motivasjonen. Den er der
Anonym bruker
"Svak Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg drakk bare masse vann, helt til urinen var helt blank, hørt noen si at man kan ta en stor dose bvitamin for å få urinen farget.
Evt så får du ødelegge urinprøven med såpe.men det er mer mistenktsomt
Oh jeez to tha fuckings no....

1. Det å "vanne ut" urinen sin fungerer i beste fall hvis det uansett er like før de siste metabolittene forlater systemet anyway - og det er med maks flaks og prøvetaker sparer kanskje en halv dag eller til og med en hel - tjohoy....

2. Når det er snakk om å "tynne ut" urinen, for så å farge den med de&de vitaminene vil uansett vises siden det måles kreatinin - som vil være unormalt mye lavere når det drikkes mye vann før en prøve.

Merk at dette gjelder lab-prøver, og der måler de også ph-verdi bla, siden det er flere "detox-kurer" (somregel fra statene) som vil kødde med ph-nivået for å gjøre prøven uleselig, og noen av disse "detox-kurene" lover til og med *ren urin* så så lenge etter inntak, til en svimlende pris....

Hvis vi snakker en slik quickstick-pinne på rehab f.eks, da kan - med trykk på *kan* det i beste fall hende at prøven blir uleselig og du vil bli bedt om å ta en ny.

Enten det er snakk om såpe på forhuden/fingre, store mengder juice (hva enn dét skulle hjelpe for - muligens at det gjør "noe" med phen, har bare hørt om det) tynne ut urinen ; Det beste er å fylle blæra si med en annens urin !

(Gedigen spøk fra min side - men desverre en forstyrrende realitet ifølge flere sykepleiere på de rehabene jeg har vært på....)

Men til og med der risker man å få med eget urin med påfølgende metabolitter, æddabædda

Nå *kan* man kjøre selvtester daglig hvis det virkelig er såå hardt å gå av/bli ren -men til og med der sliter man hvis det dreier seg om lab-prøver, siden de oftere har langt lavere cut-off-verdier enn hva disse sticksa har.

Og nå må jeg bare beklage meg for "utbruddet" mitt øverst der - minne meg på "kua har også vært kalv...." og at halvparten av alt jeg har påpekt nå er fra egne erfaringer da jeg i min tid triksa og miksa
Resten er en kompis som desverre enda tror det går an å "tynne ut" urinen, noe han røk så sinnsykt på sist prøve - som jeg sa til han at han kom til å gjøre siden inntaket var så ferskt.

*kremt*

Så jah, beklager den
Vi må også huske på at hvis Den Ultimate Guiden Til Å Tisse Rent blir utgitt så vil freak miste ca 20% av brukermassen sin
Hva er det snakk om å skulle maskere/skjule når du skriver dette innlegget? Snakker vi feks om hasj, eller amfetamin?

Uten at jeg selv er noen ekspert, så vil jeg tro at både teori og fremgangsmåte avhenger av hvilket substans det er snakk om.
Såvidt jeg kan huske å ha lest og tilegnet meg av informasjon i løpet av mine år som nervøs og iherdig google-søker, så er det ganske forskjellig hvordan de diverse rusmidlene bindes/lagres i kroppen ift. sporingstid.

Tipper at sannsynligheten for et relevant svar øker betraktelig dersom folk vet hvilket stoff det er snakk om, slik at de enklere kan relatere til, og svare ved hjelp av feks egne personlige erfaringer.

Bare et tips