Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1111
Hei jeg går nå på pissings 3 gang i uka etter noen falsk positive prøver på amf. Det var 3 prøver der jeg slo ut på amf og alle disse gangene var det ritalin, lurer på om det burde være noe problem og få fornyet resept nå? Har hatt respet på det i flere år og nå har den gått ut, ville gjerne ha hatt en ny resept på det.
Mvh metylfenidat
Du skal ikke gå på urinprøver om du slår ut på noe du får på resept lovlig. Her mener de at du har misbrukt amfetaminer, og da kan du få problemer med ny resept.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Du skal ikke gå på urinprøver om du slår ut på noe du får på resept lovlig. Her mener de at du har misbrukt amfetaminer, og da kan du få problemer med ny resept.
Vis hele sitatet...
Går på pissings pga hasj for en stund tilbake, men når jeg fikk ny fastlege så gikk det fint på starten med pissings og ritalin. Men så tok jeg en pause fra det og når jeg gikk tilbake ble dette ett problem, har forklart saken til min fastlege. Så får bare ringe til legesentret i morgen og spørre om dette.

Ps: hos min gamle fastlege fikk jeg beskjed om vist det det slo ut på thc en gang til ville jeg bli nektet ritalin, som det ikke har gjort.
Sist endret av Metylfenidat; 5. juni 2016 kl. 23:01.
Da ser jeg ikke problemet?
Sitat av Relevant Vis innlegg
Da ser jeg ikke problemet?
Vis hele sitatet...
Likte ikke tanken på de skulle si noe negativt els til meg når jeg bedde om det, men ringer bare i morgen tenker nå det ikke burde være no problem selv.
Sitat av Metylfenidat Vis innlegg
Likte ikke tanken på de skulle si noe negativt els til meg når jeg bedde om det, men ringer bare i morgen tenker nå det ikke burde være no problem selv.
Vis hele sitatet...
Ville heller tenkt at de ikke ville likt svaret de hadde fått om de slang med leppa da jeg skulle hente medisinene mine. Uansett, hvorfor la deg bli holdt nede av negative mennesker?