Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1311
Slettet i går facebok-appen min fordi jeg aldri bruker den og foretrekker nettleseren da det virker om den eneste muligheten for at folk ikke skal vite når jeg har vært pålogget til enhver tid.

Men i det jeg slettet appen så ville ikke vr-brillene mine fungere. Jeg har ingen problemer med å logge inn på Facebook for å få tilgang til de ulike 360-videoene osv som er er tilgjengelig så lenge jeg slipper appen. Men at jeg blir påtvunget å ha facebook-appen kjenner jeg irriterer meg. Greit at Facebook eier Oculus og alt det der, men det får nå være grenser.

Noen som vet om det finnes det noen mulighet for å unngå dette?
Sitat av hestpåpinne Vis innlegg
Slettet i går facebok-appen min fordi jeg aldri bruker den og foretrekker nettleseren da det virker om den eneste muligheten for at folk ikke skal vite når jeg har vært pålogget til enhver tid.

Men i det jeg slettet appen så ville ikke vr-brillene mine fungere. Jeg har ingen problemer med å logge inn på Facebook for å få tilgang til de ulike 360-videoene osv som er er tilgjengelig så lenge jeg slipper appen. Men at jeg blir påtvunget å ha facebook-appen kjenner jeg irriterer meg. Greit at Facebook eier Oculus og alt det der, men det får nå være grenser.

Noen som vet om det finnes det noen mulighet for å unngå dette?
Vis hele sitatet...
Jeg har nylig returnert mitt gear vr, men brukte det uten problemer uten å ha facebook appen installert. Kan ikke huske å ha støtt på noe som helst facebook relatert. Men hvis det i løpet av de siste to-ish ukene har kommet en oppdatering som krever at facebook appen er installert vet jeg ikke.

Jeg ville forsøkt å slette cachen til oculus appen, eller reinstallere den fullstending.