Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 4344
YourEDM.com - Bunk Police Leads Harm Reduction Movement with On-Site Drug-Testing Kits

Salg av testkits på musikkfestivaler har blitt business i USA.

Er det noe marked for dette her til lands tror dere?

Jeg mistenker at mange i Norge ønsker å sjekke om de har dop eller badesalt i posen når de er på festival.

Hvor mye ville du betalt for et slikt kit på en festival i Norge?
Sist endret av Turbolego; 8. september 2014 kl. 00:56.
Sitat av Turbolego Vis innlegg
YourEDM.com - Bunk Police Leads Harm Reduction Movement with On-Site Drug-Testing Kits

Salg av testkits på musikkfestivaler har blitt business i USA.

Er det noe marked for dette her til lands tror dere?
Vis hele sitatet...
Vil si at det er marked for det i Norge enten det er på festival eller til hjemmebruk. Karen i videon lager jo testing-væsken i sin egen lab da, noe jeg regner med han gjør med betydelig mer profitt enn om han videreselger testkits fra f.eks. amazon (som nevnt i artikkelen), eller eBay.

Hvis du har lovlig (og billig) tilgang på sterk formaldehyd og konsentrert svovelsyre kan du jo mekke Marquis reagent hjemme og kjøre samme greie som han karen gjør.

Skal nevnes at jeg ikke vet hvilken reagent han lager, men Marquis er ihvertfall en veldig kjent.

EDIT: Ser han sier at han blander tørre og flytende kjemikalier, så kan fort være Liebermann reagent eller Froehde reagent det er snakk om.
Sist endret av Paradigm; 8. september 2014 kl. 01:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
googlejunkie
Turbolego's Avatar
Trådstarter
Sitat av Paradigm Vis innlegg
EDIT: Ser han sier at han blander tørre og flytende kjemikalier, så kan fort være Liebermann reagent eller Froehde reagent det er snakk om.
Vis hele sitatet...
Interesting!

Det kan se ut til at han også jobber mye med å videreutvikle og forbedre...

Er det mulig å produsere bathsalts som slår ut med en annen farge?
Har ikke så mye ekspertise innenfor analytisk kjemi, men organisk sett vil jeg si at det må være en helt annen strukturformel enn det de "populære" bath-salts'a er bygget på.

Vet ikke hvorvidt det er mulig å designe et stoff som virker som f.eks. MDMA og på samme tid slår ut med fargen MDMA slår ut på, men tviiiiler på at det lar seg gjøre så lett.
googlejunkie
Turbolego's Avatar
Trådstarter
Sitat av Paradigm Vis innlegg
Har ikke så mye ekspertise innenfor analytisk kjemi, men organisk sett vil jeg si at det må være en helt annen strukturformel enn det de "populære" bath-salts'a er bygget på.

Vet ikke hvorvidt det er mulig å designe et stoff som virker som f.eks. MDMA og på samme tid slår ut med fargen MDMA slår ut på, men tviiiiler på at det lar seg gjøre så lett.
Vis hele sitatet...
Kan det tenkes at det er lettere å lage MDMA enn et bathsalt som slår ut på tester som MDMA og virker som MDMA?
Ja, det er langt lettere å lage ordentlig MDMA enn å prøve å lage et bathsalt som fremstår som MDMA både utseendemessig på tester og i kroppen.

Uten at jeg vet hvordan alle bathsalts lages, så vet jeg at MDMA er mye enklere å framstille enn en del bathsalts.

Grunnen til at det ikke gjøres er nok fordi MDMA er langt mer ulovlig (de fleste steder), og det er muligens mangel på precursors.

Bathsalts (på forumet her omtalt som Research Chemicals stort sett) er jo tilgjengelig på hundrevis, om ikke tusenvis, av sider som selger RC, og det er ofte svært billig, og veldig rent.

MDMA derimot koster mer, innebærer mer risiko og du må på deepweb-sider for å kunne bestille (og du har ikke en garanti for at du får varen engang).