Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 622
Hei,
Jeg har noen veldig gamle hjemmefilmer, som jeg la over på dataen for en stund siden. Syntes sluttresultatet ble ganske bra, bortsett fra at det går litt for raskt. Orginalt gikk de gå med 18 fps, men på dataen er de 29.
Men spørsmålet mitt var om noen vet om et redigeringsprogram (helst gratis) der man kan forandre fps?
gentleman #1
ViceR's Avatar
Jeg er ikke sikker, men dette burde gå ann i Sony Vegas. Det er ikke gratis, men du kan prøve det gratis i ca 30 dager.
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
MPEG streamclip er et gratisprogram som konverterer klipp til 24 fps PAL
Det kan helt sikkert benytte en del andre formater også, men har ikke brukt det så mye.

Sitat av Siden deres
MPEG Streamclip is a powerful free video converter, player, editor for Mac and Windows. It can play many movie files, not only MPEGs; it can convert MPEG files between muxed/demuxed formats for authoring; it can encode movies to many formats, including iPod; it can cut, trim and join movies. MPEG Streamclip can also download videos from YouTube and Google by entering the page URL.
Vis hele sitatet...
Lenke her
Trådstarter
Sitat av ViceR Vis innlegg
Jeg er ikke sikker, men dette burde gå ann i Sony Vegas. Det er ikke gratis, men du kan prøve det gratis i ca 30 dager.
Vis hele sitatet...
Takk, funket helt fint
Speed på klipp kan du endre i dei fleste redigeringsprog.
Om du skal begynne å redigere litt ellers, anbefala eg å laste ned/kjøpe Adobe Premiere CS4 eller noke liknande.
Om du kun skal endre på en film, lasta du ned en gratis prøveversjon av et prog. For å finne ut om det kan endre speed bruka du google