Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2056
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvilke medisinske ting? hadde kompis som ble spurt av kassedamma hvilke medisiner det ble brukt til åsså nektet han kjøpe etter han ikke kunne svare å han var under 18.. samme utlandske kjerringa som står nå å jeg er i need of speed noen som vet?
Vær hyggelig og si det er ett privat anliggende.
Kan ikke skjønne det skal være ett problem om du ikke er 12 år gammel.
Hun har da ingenting med dine medisinske behov å gjøre, annet enn å selge deg det.
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Hun har da ingenting med dine medisinske behov å gjøre, annet enn å selge deg det.
Vis hele sitatet...
dumt enkelte ikke forstår det…
Sist endret av psychic_sunnny; 4. august 2022 kl. 18:05.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Vær hyggelig og si det er ett privat anliggende.
Kan ikke skjønne det skal være ett problem om du ikke er 12 år gammel.
Vis hele sitatet...
jeh, prøvde nettop å ho spurte om legitmasjon å no anna greier jeg ikke forsto helt siden ho faen ikke kan norsk ordklig.
Du har da en nasty attitude som ikke hører hjemme i noen butikk da, så ja.. good luck
Anonym bruker
"Uenig Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
jeh, prøvde nettop å ho spurte om legitmasjon å no anna greier jeg ikke forsto helt siden ho faen ikke kan norsk ordklig.
Vis hele sitatet...
Men du mener at du behersker språket "orklig"?
Min erfaring er at utlendinger som jobber i apotek og helsevesen er veldig gode i norsk.
Si at du trenger det for B-12! Det tas ofte gjennom sprøyter, og er relativt vanlig i visse miljøer.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men du mener at du behersker språket "orklig"?
Vis hele sitatet...
Tyne folk for dårlig norsk? Det er svakt.

Ingen aldersgrense på reseptfrie varer i Norge.

Ingen forklaringsplikt heller.
Sist endret av vindaloo; 4. august 2022 kl. 19:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kun pumper?
Si at du har hypospadi og bruker pumpene primært til å skylle saltvann under forhuden da du får lett bestennelse der.

Hvis du må ha kanyler i tillegg så kan du si at du må ta b12 intramuskelært.
Sist endret av Superspurv; 4. august 2022 kl. 19:48.
Bestill & betal pakken på nettstedet til ditt lokale Apoteket, og velg hent i din butikk. 30min venting max så kan du hente varene dine
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Bestill & betal pakken på nettstedet til ditt lokale Apoteket, og velg hent i din butikk. 30min venting max så kan du hente varene dine
Vis hele sitatet...
Også kan TS mumle "Sjakk matt bitch" i det han går ut av butikken.
Sorry for moralpreken men hvis du er under 18 år så kanskje det er litt greit at dere ikke får kjøpt sprøyter til å skyte amfetamin? Uprofesjonelt av damen uansett da.
Si at du skal bruke det til å få superlim inn i treverk.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kommer du som en noob å bare sier du skal ha sprøyte så spør de om til hva for å kunne gi deg riktig type sprøyte hvis du ikke sier konkret type sprøyte og størrelse selv. Det kalles service og korrekt helsehjelp og du kan bare drite i den rasismen din. Utenlandske personer er noen av de beste farmasøytene og legene i landet her.
Sitat av bigBoss_Dope Vis innlegg
Sorry for moralpreken men hvis du er under 18 år så kanskje det er litt greit at dere ikke får kjøpt sprøyter til å skyte amfetamin? Uprofesjonelt av damen uansett da.
Vis hele sitatet...
Teit moralpreken. tror du en på 16 lar vær sette en smell bare for hen ikke får kjøpt sprøyter på apoteket? nope. Da tyr man gjerne til mer uhygieniske alternativer.

Så din moralpreken er ikke helt det den burde være, men ser hvor du kommer fra.

Bedre at en drittunge skyter med rene nåler enn en de har lånt av en kompis vel?
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Toreokjeks Vis innlegg
Du har da en nasty attitude som ikke hører hjemme i noen butikk da, så ja.. good luck
Vis hele sitatet...
sa ikke noe frekt å var hyggeli til hun, men hadde til å med fake mld på telefon om hva jeg sku ha. ekke rart jeg skrev stygt om hun
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Teit moralpreken. tror du en på 16 lar vær sette en smell bare for hen ikke får kjøpt sprøyter på apoteket? nope. Da tyr man gjerne til mer uhygieniske alternativer.

Så din moralpreken er ikke helt det den burde være, men ser hvor du kommer fra.

Bedre at en drittunge skyter med rene nåler enn en de har lånt av en kompis vel?
Vis hele sitatet...
exactly var så close å vaske pumpe brukt til boofing. Hadde passet bra hadde jeg daua av infeksjion rett før jeg la speeden på hylla for en stund. Ordna seg tilslutt<3
Sitat av vindaloo
Ingen aldersgrense på reseptfrie varer i Norge.
Vis hele sitatet...
Det er aldersgrense på reseptfrie legemidler.
Kilde
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kommer du som en noob å bare sier du skal ha sprøyte så spør de om til hva for å kunne gi deg riktig type sprøyte hvis du ikke sier konkret type sprøyte og størrelse selv. Det kalles service og korrekt helsehjelp og du kan bare drite i den rasismen din. Utenlandske personer er noen av de beste farmasøytene og legene i landet her.
Vis hele sitatet...
Hadde fake mldinger om exaact hva jeg trengte. Så finner ho det frem å spør om jeg er sikker jeg sier ja og hun spør hvor gammel jeg er å jeg sier 18 å ho spør om legg
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
kjøpte 2 kanyler engang, sa det var til piercing i øyenbrynet ettersom hun virket litt bekymret : )

brukte det til å sprøyte sporer til sopp inkubering.
Sitat av Kall varld Vis innlegg
Det er aldersgrense på reseptfrie legemidler.
Kilde
Vis hele sitatet...
Tråden handler om kjøp på apotek.
Linken din fører til regelverket rundt det å selge og kjøpe f.eks IBUX, Nesespray o.l. på matbutikker av ufaglært personnel.

Reseptfrie varer på apotek har ingen aldersgrense, men den enkelte apoteker skal vise skjønn.
Som rettelse til meg selv og mitt eget utsagn om at det ikke eksisterer noen forklaringsplikt kan jeg legge til de ansatte på apoteket
kan be deg om å forklare hva varen skal brukes til bla. for å forhindre feilbruk.
Sist endret av vindaloo; 6. august 2022 kl. 19:31.