Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1079
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har litt kokain og cirka 0,3 med heroin og en del sobril 15mg og 2 stk xanor 1mg

Hva bør inntas først for deiligst eller lengst rus?

(Trenger ikke noe moral preken på heroinen eller noe, røyker og har aldri skutt og skal i behandling om 9 dager, takk! )
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Glemte også og skrive at jeg har litt hasj
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kun sobril hasj og xanor å spar coken å heroin t senere,så får du rus idag å senere
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare bortkasta å bruke ailt sia du kommer ikke til å huske en sjit etter sobrilene og xanorn men den ultimate rusen er jo benzo og hasj/weed i mine øyne
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kun sobril hasj og xanor å spar coken å heroin t senere,så får du rus idag å senere
Vis hele sitatet...
Er heroin og Coke digg sammen?
Fakker sobrilen og hasjen og xanoren opp det^?
Takk for svar!!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er heroin og Coke digg sammen?
Fakker sobrilen og hasjen og xanoren opp det^?
Takk for svar!!
Vis hele sitatet...
Heroin og coke er en magisk kombinasjon.
Sitat av moret Vis innlegg
Heroin og coke er en magisk kombinasjon.
Vis hele sitatet...
Har ikke så veeeldig mye Coke da, sniffa litt Coke og heroin for 10-15 min siden ish, og røyka bittelitt etterpå, også røyka jeg litt igjen nå
Vurderer ta en xanor, blir jeg mer rusa da?
Takk for svar!!
Sist endret av Trollmuuunen22; 9. juni 2022 kl. 20:52. Grunn: Skrev feil
Heroin og coke, såkalt speedball er det beste spør du meg. forutsetningen er at jeg går tom for coke før hero så jeg har en justering til med hero til coke nedturen kommer for å komme mykt ut av det. aller helst litt hasj pluss kanskje en benzo i tillegg
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Trollmuuunen22 Vis innlegg
Har ikke så veeeldig mye Coke da, sniffa litt Coke og heroin for 10-15 min siden ish, og røyka bittelitt etterpå, også røyka jeg litt igjen nå
Vurderer ta en xanor, blir jeg mer rusa da?
Takk for svar!!
Vis hele sitatet...
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Heroin og coke, såkalt speedball er det beste spør du meg. forutsetningen er at jeg går tom for coke før hero så jeg har en justering til med hero til coke nedturen kommer for å komme mykt ut av det. aller helst litt hasj pluss kanskje en benzo i tillegg
Vis hele sitatet...
Så vente heeelt med benzo til jeg r tom for cola da? Har ish 1 linje igjen, tatt 3 halvgreie linjer blandet med litt heroin også

Takk for svar!!
Jeg vill gjort det ja , om du har noen stk så kunne du tatt en liten dose benzo om coken blir for mye på et punkt men ellers ville jeg vetnet ja. Tar som regel cola+hero, cola, cola cola+hero og så bare hero. når dette er tomt tar jeg en benzo så hasj til jeg legger meg

Men uansett så demper benzo cola som er mest kjedelig så den er best å spare
Sist endret av Bluesky_; 9. juni 2022 kl. 21:15.