Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2859
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei jeg tok urinprøve i dag, holdt på å forsove meg så måtte rett avgårde til legen å pisse, tok 30mg sobril på fredag og drakk en flaske vin 13% og 4 øl 4,7% på mandag kveld. Var morgenpisset jeg leverte. Rakk ikke drikke vann i forkant.
Hva tenker dere jeg burde være rein uansett på sobril? Og alkohol?
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sobril sitter vell ikke mere enn 5 dager i urinen? Var et enkeltinntak over 14 dager siden sist jeg tok sobril før jeg tok de 30mg på fredag.
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
.alkohol maksimalt 3 døgn ved store inntak, men skjelden mer enn 2.

I følge rustelefonens nettside er halveringstid sobril 10-15 timer, og det er vanlig å regne med 5 halveringsvindu før det er ute av kroppen. Dvs 50-75 timer, eller 2-3 døgn om du vil.
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du BURDE altså berge deg sånn akkurat, hvis opplysningene dine med mengde og dag stemmer.
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar
Anonym bruker
"Såret Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg testet positivt 9 dager etter et inntak på 45mg Sobril.
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg testet positivt 9 dager etter et inntak på 45mg Sobril.
Vis hele sitatet...
Da var du maximal uheldig. Leste på nette at virkestoffet Oksazepam i sobril ved enkeltinntak maximalt skal kunne spores i urinen i 5 dager?
Jeg tok urinprøve I dag 6 dager siden inntak av 30mg sobril, får fanen håpe den er negativ, skulle ha drukket vann først, pisset før jeg gikk og drakk kun 3 glass vann på legekontoret, urinen var ganske gul, får bare krysse fingrene
Hvorfor skulle urinen være gul....?

Når de tester nivået på...kreatinin (correct me if I'm....) også på labprøver - i tilegg til de&de stoffene, så er det vel fordi tynne urinprøver, altså bøtta på med vann og klart urin - så kaaan det visstnok være et forsøk på å jukse siden prøven blir vanna ut.

Jeg tror serr ikke det har såå mye å si, men ;

De måler det av en grunn.
Kan gå inn på furst og sjekke hvis nøye
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Attica83 Vis innlegg
Hvorfor skulle urinen være gul....?

Når de tester nivået på...kreatinin (correct me if I'm....) også på labprøver - i tilegg til de&de stoffene, så er det vel fordi tynne urinprøver, altså bøtta på med vann og klart urin - så kaaan det visstnok være et forsøk på å jukse siden prøven blir vanna ut.

Jeg tror serr ikke det har såå mye å si, men ;

De måler det av en grunn.
Kan gå inn på furst og sjekke hvis nøye
Vis hele sitatet...
Urinen var gul pga det var morgenpiss, som ble levert ved urinprøver, men tenker den er rein uansett siden det var 6 dager siden jeg inntok 30mg sobril?
Skal tro dét - jeg sjangser på xanax og bruker være ren på noen få dager etter enkelt-inntak.
Og det henger i hakket lengre enn oxazepam

Forøvrig ;

"Det er vanskelig å definere en øvre grense, da U-Kreatinin normalt varierer betydelig gjennom døgnet. Ved rusmiddelanalysene kan unormalt tynn urin vanskeliggjøre analysene og kan indikere manipulert prøve. Inntak av 0,5 - 1 liter vann eller mer vil medføre at kreatinin i urin vil kunne falle ned til omkring 2 - 3 mmol/L over de neste par timene, og dette kan medføre at konsentrasjonen av rusmidler faller under påvisningsgrensen og rapporteres som negative."

(Fra furstpasient)
Anonym bruker
"Såret Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Oppdater gjerne
Tips. I LAR så får man kreve spyttprøver pga smitte og at det suger å sitte og vente på furst osv. spyttprøver har enda kortere sporingstid om det er riktig ord. Det meste kan bare spores 2-3 dager i spytt
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Oppdater gjerne
Vis hele sitatet...
Skal sende en oppdatering når prøvesvar kommer ca 2 januar godt nytt år foresten
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skal sende en oppdatering når prøvesvar kommer ca 2 januar godt nytt år foresten
Vis hele sitatet...
Da er det vel på tide med oppdatering?

Enten har han latt vær fordi alt gikk bra og er glemt, eller fordi han testa positivt og er så opptatt av de kjipe konsekvensene tenker jeg..

Uansett er jeg veldig nysgjerrig da jeg selv har hatt lange perioder med ukentlige urinprøver og i perioder har trikset med inntak av diverse Benzoer. Har testet positivt for forholdsvis lave doser Oxazepam (over to dager) GODT over en uke etter siste inntak.

Har også blitt anklaget for sidemisbruk av Sobril da jeg fikk Vival selv om Oxazepam er en metabolitt
Sist endret av krystallkongen; 6. januar 2022 kl. 01:24.
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Da er det vel på tide med oppdatering?

Enten har han latt vær fordi alt gikk bra og er glemt, eller fordi han testa positivt og er så opptatt av de kjipe konsekvensene tenker jeg..

Uansett er jeg veldig nysgjerrig da jeg selv har hatt lange perioder med ukentlige urinprøver og i perioder har trikset med inntak av diverse Benzoer. Har testet positivt for forholdsvis lave doser Oxazepam (over to dager) GODT over en uke etter siste inntak.

Har også blitt anklaget for sidemisbruk av Sobril da jeg fikk Vival selv om Oxazepam er en metabolitt
Vis hele sitatet...
Passet bra såg tråden no.
Fikk svar på upen og den var rein for alt, altså slo ikke prøven ut på noe snakket med psykiateren på tlf i dag og det blir no oppstart på adhd medisinering innen ca 3 uker.
Du skriver at du pisset positivt etter 1 uke, brukte du sobril regelmessig eller bare av å til?