Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2926
Noen som har prøvd dette tacomerket? Virker som en verdig konkurrent opp mot Old el paso, Santa maria osv.
Er mest interessert i sausutvalget, så det jeg lurer på er hvor jeg får kjøpt dette og om de er no bra?
Jeg likte det ikke spesielt godt, men det kan hende du gjør det.
Sitat av Artic Vis innlegg
Jeg likte det ikke spesielt godt, men det kan hende du gjør det.
Vis hele sitatet...
Hva var det du ikke likte om jeg får spørre? Krydderet?
Kunstige smaker. Prøvd både sauser og krydder. Kvalitet under de andre produsentene vil jeg si.
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Kunstige smaker. Prøvd både sauser og krydder. Kvalitet under de andre produsentene vil jeg si.
Vis hele sitatet...
Takk for svar. Hva foretrekker du da?
Ja, jeg syntes det er veldig bra. Kjenner meg ikke igjen i kunstige smaker. Krydderblandingene er veldig annerledes enn det du trolig er vant til, men alt av tilbehør er veldig bra. Lefsene og tortilla chipsene er veldig bra. Favoritten så langt er blue corn tortilla chips, og maissalsaen er veldig god hvis du er en sånn type til å dynke maten i mais.

Gøy med en ny serie som faktisk prøver noe nytt. Ser at produktet er fra California. Det kan fort bli dyrt hvis du skal prøve mye tilbehør, men det holder seg lenge i kjøleskapet, og jeg mener det absolutt er verdt det.
Sist endret av Deezire; 7. desember 2021 kl. 22:48.
Sitat av etos02 Vis innlegg
Hva var det du ikke likte om jeg får spørre? Krydderet?
Vis hele sitatet...
Det var krydderet man bruker i kjøttdeigen og sausen i tacoen. Tortillachipsene var heller ikke spesielt gode.
Synes heller ikke de var så veldig spennende. Det jeg prøvde var liksom bare typisk tacomix, det er litt begrenset hvor spennende det blir. Har hatt mye mer suksess med å lage egne kryderblandinger og salsaer osv.
Den ananas sausen de har på flaske er dritgod!
På generell basis er broken Taco flere hestehoder foran old El Paso og alt annet generisk tex-mex søppel ��

De har noen salsaer som svir godt og ikke minst smaker det noe annet enn tomatpuré og spisscummin ��
Stor fan av Sticky Fingers Broken Taco serie. Meny har tidvis halv pris, det betyr banking her i huset. Kombinasjonen serrano og banan Peppers (to forskjellige "jalaoenoer") er kanon

De har selvsagt smaker jeg ikke er noen stor fan av men veldig forfriskende med godt utvalg så man kan variere fra Taoc til taco. Det faktumet at produktene tåler å stå i kjøleskap etter åpning gjør dette mer "innafor" og
Såpekoker av rang
Digger de produktene. 10/10. De har fler enn én krydderblanding, noen er bedre enn andre, men alt er bedre enn standaren vi har blitt matet av de andre merkene uten konkurranse i alle år. Håper folk kjøper det så det ikke forsvinner.
Sist endret av monoid; 8. desember 2021 kl. 00:36.
Disse produktene tok over for alle tidligere tacoprodukter for min del. Broken smaker mindre generisk, rikere smaker, mer spicyness, 10/10.
Sitat av etos02 Vis innlegg
Noen som har prøvd dette tacomerket? Virker som en verdig konkurrent opp mot Old el paso, Santa maria osv.
Er mest interessert i sausutvalget, så det jeg lurer på er hvor jeg får kjøpt dette og om de er no bra?
Vis hele sitatet...
Hva med å lage dine egne sauser slik du liker dem? Kok sausene og slå over på glass du har varmet i stekeovn så holder tacosausen seg et helt år. Du kan også lage ditt eget tacokrydder. Billig og bra og da får du akkurat de smakene du liker.
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Hva med å lage dine egne sauser slik du liker dem? Kok sausene og slå over på glass du har varmet i stekeovn så holder tacosausen seg et helt år. Du kan også lage ditt eget tacokrydder. Billig og bra og da får du akkurat de smakene du liker.
Vis hele sitatet...
Har laget eget krydder. Så står ikke så veldig mye på det; selvom det kunne vært artig å prøve noe nytt; ettersom Old el Paso og Santa maria ikke har noen andre varianter enn "mild"

Merket fanget interessen min når jeg så de hadde XL tortilla wraps, blåe tortilla chips og et stort utvalg av sauser.
En stemme herfra også, digger den serien. Sausen som heter Taco Supreme er helt fantastisk. Bare å fylle opp når Meny har halv pris.
Gran Luchito er helt klart den beste men også dyreste merke der ute.. man får det man betaler for.

https://oda.com/no/search/?q=gran+luchito utsolgt for endel atm ser det ut som
Sist endret av Sæd; 8. desember 2021 kl. 13:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det jeg liker best er helt klart egen lagd.
Spisskummen, hvitløkspulver, salt/pepper, Pul biber, bittelit brunt sukker. På storfe

Hvitløkspulver, salt/pepper, pul biber og en krydderblanding fra Johan Drevhage ( pineapple, habanero og rum på kylling

Eventuelt kjøper jeg trinity fra rema.
Lager egen salsa enn broken taco. Glad i sterk mat og hjemme har jeg to flasker med The Last Dab stående. Så ingen olding passpå eller Broken taco hos meg haha
Jeg liker almost illegal salsa veldig godt. Kjøper ofte noe broken taco når meny har salg på de. Er gøy med noen andre smaker enn de vanlige man finner på kiwi, coop osv. Gidder aldri lage selv, har jeg taco fredag så er det fordi jeg vil lage noe kjapt og godt.