Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1252
Skal til Hamburg første helgen i september og tar gjerne imot noen tips om områder å bo i og ting å gjøre, hvis det er noen her som har vært der.

Ingen luksusferie så trenger ikke noe fancy i forhold til bosted. Kan fint lite om byen sett bort i fra at det er et temmelig svært horehus der om ikke flere. Men det er ikke formålet med turen.

Tips om muligheter for røykings taes også imot med glede.
Jeg var i Hansa Park i Hamburg når jeg var yngre. Var gøy det, fornøyelsespark. Finner info på google
Verdens største modelljernbane «Miniatur Wunderland» ligger i Hamburg. Har ikke vært der selv, men syns det ser rimelig fett ut. Tror ikke man trenger å være spesielt opptatt av modelltog etc. for å like et besøk dit.
Sist endret av Viva la Opium; 9. juni 2016 kl. 11:56.
Enten du er interessert i strippeklubber på ferien din eller ikke ville jeg tatt en tur innom "Reeperbahn". Enten på dagtid hvis du bare vil se, eller på kveldstid hvis du liker sånt. Uansett morsomt å gå gjennom gatene i det området.

Et annet tips er også å ta en taxitur hvis du skal over byn, og spørre sjåføren om noe å gjøre/spise. De lokale vet ofte best hva en bør unngå osv.