Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 903
Forhåndsbestilte black ops 3 for jeg var keen på å spille betaversjonen nå som jeg har et par dager å avse. Kjøpte via psn. Står at nedlastingen starter om 70 dager, men de som forhåndsbestilte skulle få 4 dager beta fra midnatt.

Det har vært ekstrem mangel på informasjon og jeg får ikke ikke lastet ned noen betaversjon. Smått forvirra.

Noen andre her som er i samme situasjon? Jeg har aldri forhåndsbestilt noe som helst for jeg har ikke sett poenget, men nå begynner jeg å tvile på om det hele tatt blir mulig for meg å spille beta. ¨

Sliter med å finne noe nyttig info og jeg har fri fra jobb i morgen.....
Finn Black Ops 3 i din Library, så finner du betaen tilgjengelig for nedlasting under Related Items.
Jepp! Fant den. De kunne gjort ting noe enklere og kommet med litt bedre informasjon, men nå er den på vei nei og for en gangs skyld virker jeg å få tilnærmet full speed fra psn. Må være første gang jeg får det inkludert ps3 og ps4.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ja, har opplevd en del problemer med Black Ops 3 betaen selv.